Gå til innhold

[PS3] FeskeFette FC - FIFA 10 CLUB


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har vært veeeeeldig inaktiv på Fifa fronten, men nå blir det spilling igjen. hvis det er dårlig vær :p så hvis noen har tid i morgen eller torsdag så blir jeg med ;D helst på kvelden tenker jeg, skal lese teori til moped så må holde av litt tid til det også ;)

Lenke til kommentar

jeg må nok vente litt med fifa :( har moped teori prøve som jeg kan ta på mandag eller tirsdag, spørs hva som passer best + at jeg får vite hva jeg kommer opp i eksamen på mandag, men etter eksamen er ferdig så blir det nok en del gaming hvis det ikke er nydelig vær ute da :p

Lenke til kommentar

jeg kunne gjerne tenke meg å bli med på laget, har bestilt spillet, men har ikke fått det ennå (en uke siden jeg bestilte, so jeg regner med at jeg får det snart) så jeg vet ikke helt hvordan det fungerer.

 

jeg har spilt og har mange av de andre fifa spillene, så jeg vet hvordan jeg skal spille.

 

possisjon: helst høyre mittbane [ving?](helt til høyre alltså). (er ikke så god til possisjonene på bokmål :-P) hvis possisjonen ikke passer kan jeg godt være spiss eller midt midt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...