tNy Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bare å si ifra om dere trenger 1.. Lenke til kommentar
Thorvaldo Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har veldig lyst til å spille senere i kveld jeg å!! Håper det fortsatt er plass? Har jobbet så mye i det siste, så det har blitt dårlig med tid til PS3 Lenke til kommentar
kalken Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) noen som er klare nå el? edit: har dog ikke tilgang på msn eller PC senere i kveld da laptopen min har slått seg vrang så send en melding på PS3 så er jeg med Endret 1. mai 2009 av kalken Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 4. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2009 Blir nok ikke noe i dag. Kanskje halv 10 eller noe sånt, men ikke før. Har skriftelig eksamen denne uken eller neste, så den blir en del tid til å spille utenom dagen før jeg skal ha eksamen Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Får nok ikke spilt så mye idag jeg heller Lenke til kommentar
Libra1988 Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Tror ikke det spilles nå, men jeg er med om 15-20 min om noen skal spille =) Lenke til kommentar
kalken Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 har vært lite aktivitet i det siste ser jeg, jeg er hvertfall klar i dag enten før eller etter CL kampen. foresten deilig å kjøre over arsenal i går Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Skal nok prøve å få vært med før CL kampen i dag. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Skal vi prøve å få til noe i dag eller? Begynner å bli en stund siden vi sist spilte.. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 7. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2009 Norskeksamen i morgen så det blir ikke noe før i morgen kveld. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ok. Men vi klarer vel å få til ett par matcher i kveld folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå