Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nå er 2.-lagets tråd klar! Nåværende medlemmer: -Ziuuung ---------- PSN: Esbinho (MGR) --- -REBBERN ---------- PSN: Sprolauk (MGR) - -meelhouse -------- PSN: meelhouse -------------- - -------- PSN: lauriz- ---------------- REBBERN, si ifra om du ikke ønsker å være manager! Ziuuung, kan du sende meg PM med msn-adresse så vi kan snakke sammen der om det er noe? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Siden både jeg og 2B har en PSN konto til hver, så kunne jo de vært med som reserver på andrelaget kanskje? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Legg til min Zindre PSN konto som resservespiller for andrelaget. Mener det var det den het Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Siden både jeg og 2B har en PSN konto til hver, så kunne jo de vært med som reserver på andrelaget kanskje? Ja, hvorfor ikke? Jeg starter like godt opp FeskeFette FC #2 i FIFA med en gang, og inviter de nåværende medlemmene. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Man kan bare være medlem i en klubb da Da må man ha to PSNer Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Kan ikke du gjøre det? Foreslår også at det er her folk kan prøvespille for klubben. Husk å sette det i førstepost også burde det være link til FeskeFette 1. Det kan vel også være plass til en del flere her, da denne ikke blir like seriøs. De beste kan jo bli fyttet opp til FF1 Endret 27. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Klubben jeg lagde heter FeskeFette FC 2 Sindre, det funker ikke å sende deg invite til klubben, sikkert fordi du ikke har spilt FIFA 09 med den amerikanske brukeren Endret 27. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
tNy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kan spille overalt btw. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Man kan bare være medlem i en klubb da Da må man ha to PSNer Jeg er ikke helt N00B da... Bruker ToB1-United på FF2, og ToB1-MUFC på FF1 Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg starter like godt opp FeskeFette FC #2 i FIFA med en gang, og inviter de nåværende medlemmene. Hva var dette for noe da? Mente du bare de som 3 eller 4 som er på lista til 2. laget? Endret 27. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
amouth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Gidder noen å gi meg en liten oppdatering om hva som skjer? Endret 27. april 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. april 2009 Forfatter Del Skrevet 27. april 2009 Det har blitt laget ett andrelag til FeskeFette hvor nye folk skal få prøvespille og hvor de mindre seriøse og dårligere folka skal få spille er man god kan man bli flyttet opp til FeskeFette 1. Hvis det er flere enn meg og "b som har to PSNer hadde det vært fint om dere også kan være reserver i FF2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kan spille overalt btw. Men du finner nok noen favorittposisjoner etter hvert Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg starter like godt opp FeskeFette FC #2 i FIFA med en gang, og inviter de nåværende medlemmene. Hva var dete for noe da? Mente du bare de som 3 eller 4 som er på lista til 2. laget? JA! Lenke til kommentar
amouth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det har blitt laget ett andrelag til FeskeFette hvor nye folk skal få prøvespille og hvor de mindre seriøse og dårligere folka skal få spille er man god kan man bli flyttet opp til FeskeFette 1. Hvis det er flere enn meg og "b som har to PSNer hadde det vært fint om dere også kan være reserver i FF2 Aha. Ok, jeg har bare en PSN bruker, men kan lage en til hvis det er nødvendig. Lenke til kommentar
tNy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jaja. Synd vi ikke er nok til å spille :| Lenke til kommentar
tNy Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Si ifra om noen vil spille da Lenke til kommentar
amouth Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg kan ikke spille i kveld p.g.a skole, men kan du være så snill å endre førsteposten med statsene våre? Blir deprimert av å se på en slik dårlig stats! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå