voldddd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) hvor mange har sjangs til og møte opp kl 21.00? (til dere som er med) send en PM til meg eller 2B´1 Endret 1. april 2009 av warvolden Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Kan ikke i kveld pga. jeg skal se landskampen og jeg har 2 fremføringer i morgen. PS oppdatert førstepost Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Jeg kan kanskje, har tre fremføringer i morgen, så vi får se. Om det mangler en spiller før en kamp nå i kveld kan jeg nok sikkert stille opp. Endret 1. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Er det noen andre som blir med da? Endret 1. april 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Bra førstepost Kan ikke spille ikveld. Drar på trening nå og kommer hjem i 10 tida. Da må jeg øve på prøve... Hvor gamle er dere? Hadde vært greit å vite alderen på de man spiller med Er selv 14(straks 15). Lenke til kommentar
kalken Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 kunne tenkt meg og være med hvis det fortsatt er åpne plasser ser på meg selv best som spiss/ving/sentral midtbane, any skal også gå ganske greit Dere kan nå meg på: kalken Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 De som er med nå er vel alderen 14/15-17 år eller noe sånt. 2b legg til kalken som RM/LM, CM, ANY da. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Eg er med om det samles noen..... Lenke til kommentar
kalken Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 høres greit ut, planlagt kamp i kveld eller? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Jeg skal ikke spile, men hvis 2b legger til de som er på lista, så er dere 3 stykker. Warvolden, LunaticFanatic og deg. Tror Luna burde være kaptein når vi/jeg ikke er tilstede da han ganske sikkert har spil mest og har mest erfaring. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Det kan eg godt. EDIT:PM meg for mail addr btw Endret 1. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 høres greit ut, planlagt kamp i kveld eller? vi skal spille kl 21.00 Lenke til kommentar
kalken Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 (endret) blir det noe? jeg er med fra og med om 15 min cirka' edit: så det nå, er der rundt 9 selv jeg da, legger dere til etterpå Endret 1. april 2009 av kalken Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jeg kommer på ps3'en om ca 10min så blir rundt kl 9 vi spiller, skal få tak i 2B´1 Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blir det noen kamper i dag? Lenke til kommentar
voldddd Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 ja tenker det blir noe rundt 8-9 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Mye å sette fingrene i etter de kampene igår. Ett lite "must" er å prates på MSN før, under og etter kampene.Var MYE eg ville si igår og å prøve å si det på ingame chattet blir regelrett umulig. Så om folk samles idag ber eg dere innstendig om å komme dere på msn, for å spille kamper der vi må vente til ETTER kampen med å gi beskjeder blir bare helt for dumt. 95% av tiden igår så vi ut som en flokk sauer, alle løper overalt, 3-4 mann presser ballfører og INGEN følger med hva som skjer inne i feltet og rundt de andre motspillerene. Ego tripper er ingen god idè, det regner eg med de fleste vet... Men viss folk logger på msn når kampene nærmer seg så finner vi fort ut av ting. Trenger ikke ta alt her på forumet, da det lusker rotter i gangene her Endret 2. april 2009 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
amouth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Den er grei. Skal vi si at vi er på MSN ca 20:30? Har ikke msn´en til noen av dere så fint om dere sender den over PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå