Meh. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Bør vi ikke fjerne noen medlemmer i klubben? Noen her har såvdit ikke spilt en kamp her. Jo, vi bør vel det, jeg får nok ta en prat med sindre Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Forsåvidt enig. De som ikke har vært aktive de to siste ukene blir kastet ut med mindre de gir lyd fra seg og begynner å spille igjen nå snart. Dette gjelder disse: -Eivicious -------- PSN: Eivou -------------------- ST, RM, CF, LM -Kalken ----------- PSN: Kalken ------------------- CDM, CM -Kurt Grusom ------ PSN: ------------------- -Deathshoot ------- PSN: Ipwn4fun ----------------- -Kvalheimaren ----- PSN: Kalheimaren -------------- Eivicious skulle egentlig vært stryket fra lista da han har sagt at han ikke er med fra før av. Endret 19. april 2009 av Sindre :) Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Forsåvidt enig. De som ikke har vært aktive de to siste ukene blir kastet ut med mindre de gir lyd fra seg og begynner å spille igjen nå snart. Skal vi si frist fram til fredag? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Men skal vi ta inn nye medlemmer da, eller bare være litt færre? Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Vi tar vel inn minst 2 nye medlemmer da, men det stilles da krav til de at de må være med å spille minst 1-2 ganger i uken, så lenge det ikke er noe spesielt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Kalken har vært med idag da Lenke til kommentar
amouth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 (endret) Enig i det dere sier, men Kalken var med å spille tidligere på dagen i dag. Mener jeg har spilt med han tidligere også. EDIT: Luna skrev det før meg Endret 19. april 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Ok. Har spilt med han en gang før, men han har spilt lite i det siste. Da kan han fortsatt være med, men han burde være mer aktiv. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Ja. Det viktigste er at man sier ifra de gangene man ikke kan spille. DA blir det mye lettere å holde oversikten over medlemene i klubben. Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Sjangsen for at jeg kan spille i dag er ganske liten. Skal levere en norsksstil til onsdag som jeg må begynne på i dag. Kan være jeg kommer innom for ett par matcher etterhvert. Endret 20. april 2009 av Tlf. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Greit om dere kicker meg, jeg har lite anledning til spill fremover. Kan eventuelt hive meg på igjen om en stund om det blir aktuelt! Lenke til kommentar
deathshot Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 bare stryk meg ut.. Har bestilt killzone 2 nå, så det blir en del killzone =D Lenke til kommentar
amouth Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Vi har snakket litt om å prøve å få lage en film av noen av kampene våre.. Har noen ett godt forslag på hvordan dette kan gjøres? Blir vel ikke noe bra kvalitet av å filme med ett vanelig camera på tv skjermen... Lenke til kommentar
kalken Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 hei ja, jeg har vært lite med de siste 2 ukene igjen, men som jeg allerede har sagt har hatt mye å styre med og har vært borte i påsken, men jeg er klar framover nå. kan spille når som helst i dag Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Det er greit kalken. Det bare gikk så lang tid siden sist jeg hørte noe fra deg. Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Vi har snakket litt om å prøve å få lage en film av noen av kampene våre.. Har noen ett godt forslag på hvordan dette kan gjøres?Blir vel ikke noe bra kvalitet av å filme med ett vanelig camera på tv skjermen... Jeg konfirmerer meg om 3 uker. Da skal jeg kjøpe meg HD TV og Hauppauge HD PVR. Hauppauge filmer alt som skjer på skjermen så tar jeg det over på Pc'en. Har også Sony Vegas 8.0 pro som er et veldig bra redgierings program. Så jeg kan sikkert fikse en film etter konfen! Med HD TV og Hauppauge får man veldig god kvalitet på videoen. Endret 20. april 2009 av KRISS- Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg får nok ikke spilt noe idag, før det første har jeg nok av andre ting å gjøre, for det andre har jeg fucka opp finger'n min så den ser helt bøyd ut Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg får nok ikke spilt noe idag, før det første har jeg nok av andre ting å gjøre, for det andre har jeg fucka opp finger'n min så den ser helt bøyd ut Synd. Jeg knuste hele neilen på fingeren min engang, fikk ikke spilt på en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå