Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Internett går tregere over tid!

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå hatt internett fra Start.no (Boost) i litt over en måned, de første tre dagene fikk jeg akseptabel fart 13 Mb/s og ~1 Mb/s. Deretter har jeg hatt en fart på ca 6 Mb/s og ~ 1 Mb/s. Jeg har ringt dem flere ganger og det eneste de gjør er å restarte linja, resultatet av dette er at jeg går tilbake til min opprinnelige fart på 13 Mb/s og 1 mb/s, men denne farten varer i bare noen timer før farten daler nedover. Nå har jeg mistet tellingen på hvor mange ganger jeg har ringt dem, sist så fikk jeg dem til å sjekke linja, fikk masse svada om at det kan ha vært tilkoblingsprobelemer hjemme osv og dersom de ikke fant noen feil på deres linjer ville jeg blitt fakturert regningen for denne operasjonen. Har ventet over 3 uker uten å få noen som helst respons fra deres side, nå spør jeg dere om det er noe feil med ledningene eller at leverandøren snylter meg. Dette irriterer meg veldig, da de restarter linjen min sier de at jeg nå har en hastighet på 16 Mb/s. Har noen en teoretisk forklaring på dette, burde jeg klage eller kan ikke dette problemet fikses eller klages på?

PS: Vil bare si at farten har begynt å dale, nå får jeg såvidt ~0,7 Mb/s i opplastingshastighet. Har også byttet ruter for å utelukke eventuelle ruterfeil.

Bor ikke mer enn 800 meter fra sentralen og hadde regnet med en del reduksjon i fart, men når de reklamerer for 24992/1250 kbps og jeg bare oppnår 1/4 av farten og når jeg vet at jeg oppnår fart opp mot 13000/1000 kbps for så at farten minker, irriterer meg.

441711919.png

Det jeg har fått for en tidsbegrenset tid:

419537093.png

Start.no ISP (Fin kundeservice i det minste): http://www.start.no/isp/

Tusen takk.

Endret av evilleader360
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...