Mastema Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0386117/ trailer Til neste år kommer det en film jeg ser litt frem til, nemlig Where the Wild Things Are av Spike Jonze. Kanskje enda mer unfilmable enn Watchmen siden boka den er basert bare består av ti setninger. Men traileren virker lovende, spesiellt det at Jonze tydeligvis ikke har brukt så mye cgi. Endret 31. mars 2009 av Mastema Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg lurer pokker ikke på om jeg leste den boka når jeg var en liten snørrunge. Det er et eller annet vagt kjent med de bildene der. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg gleder meg enormt vaffal. Har vært mye fram og tilbake, uenighet med studioet osv, men jeg leste i et intervju med Jonze at han til slutt fikk lage "sin" film, og bra er det. Jeg er nesten bombesikker på at jeg hadde denne boka som barn, og traileren gir meg mye av den samme feelingen som jeg mener å huske fra boken. Er vel særdeles sjelden det kommer en så mørk barnefilm (er litt usikker på om det er noen definert målgruppe her. Det var sannsynligvis det filmselskapet ville ha), og barn er jo en målgruppe som gjerne kan tas mer på alvor. Bra at de holder CGI-en på et minimum, og Jonze har jo bevist at han har skills, så dette lover godt. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hadde faktisk diskusjon med en kompis her om dagen. Han drev og masa om at denne boka skulle filmatiseres, men jeg ante ikke hva han snakket om. Kjente ikke igjen noe fra traileren heller, men det ser jo unektelig litt spennende ut. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dette ser EKSTREMT spennende ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Den der har jeg lest. Noen som kommer på hva den heter på norsk? Jeg husker bare igjen bildet. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Noen som kommer på hva den heter på norsk? Til Huttetuenes land heter den.Mener jeg leste noe i fjord om at det skulle lages film av den. Tror dette blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå