sn0dig Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke helt sikker på om jeg synes ansiktsuttrykket passer inn her.. ser litt ut som om du sitter og myser pga sterk sol eller noe.. Ellers passet bildet veldig fint med tittel Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 29 April er et veldig bra bilde synes jeg, komposisjonen og settingen er bra. Eneste jeg ikke liker, er plagget som ligger inne i mellom stammene. Ellers veldig fint. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 28. og 29. var begge meget vellykkede i mine øyne. Jeg syns dybdeskarpheten var helt riktig på 28. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Litt enig med sn0dig her - synes ikke du traff like godt med ansiktsuttrykket her som du har gjort tidligere i utfordringen. Men bortsett fra det er det et flott bilde som gir meg helt riktig sinnsstemning i forhold til tittelen. Rammen rundt (trærne), posituren og komposisjonen fungerer veldig bra. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Jeg la ikke merke til at jeg myste når bildene ble tatt. Grunnen til mysingen kan være så enkel at det er på grunn av mangel på briller. Selv har jeg ikke helt klart å bestemme meg for om det ødelegger eller om det er noe som fungerer. Mulig det hadde fungert hvis øynene var fulle av tårer i tillegg? Dessverre er jeg ikke en så flink skuespiller. Vultur Gryphus: Jeg la jakka der fordi jeg var redd for det som eventuelt var under alle greinene og bladene. Men er enig i at det ikke passer helt inn der. Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 30. april - walking on sunshine ( )Hva passer vel bedre enn en skikkelig gladlåt den siste dagen? Både på grunn av at jeg har hatt en veldig fin aprilfest, lært mye, og fordi jeg nå kan puste litt ut. Aprilfesten er som et maraton. Det er morsomt, utfordrende og man blir veldig fornøyd når det hele er over. Totalt har jeg tatt 860 bilder i forbindelse med aprilfesten. Har tatt utgangspunkt i refrenget: I'm walking on sunshine , wooah I'm walking on sunshine, woooah I'm walking on sunshine, woooah and don't it feel good!! Hey , alright now and dont it feel good!! hey yeh Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Morsom tolkning av tittelen også denne gangen - du er helt klart den som har gitt mest av deg selv under utfordringen, og har ikke vært redd for å eksperimentere.. bravo! Lenke til kommentar
Litium Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Morsom tolkning av tittelen også denne gangen - du er helt klart den som har gitt mest av deg selv under utfordringen, og har ikke vært redd for å eksperimentere.. bravo! Signerer på den! Det ble forresten en veldig fin avslutning på festen din, dette her. Bildet er som en happy-ending på en film, noe som passer bra etter de siste dagers dystre bilder. Mangler bare rulleteksten Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du får sagt det, Litium. En fin happy ending på en uke som startet tøft. Takk for en interessant måned, og jeg håper å se deg igjen ved neste fest Tom Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Takk til: Ingvild aka carmelita - fotograf Trond aka sauegjeteren - ivrig modell Kjersti B - ganske ivrig modell Marthea - modellen som hadde krav Karina - som bare lo Anders - som kler seg i svart Nikon D200 - det vidunderlige kameraet Nikon 50mm F/1.8 - det fine objektivet Sigma 30mm F/1.4 - nykommeren Nikon D40 - nødløsningskameraet Nikon 18-55mm - objektivet som fanget objektet Artister/band: Abba Crazy Diamond - bandet med totninger Inflames - bandet jeg ikke har hørt på før nå Maria Solheim - den ultimate tittellageren Folkemelodien - vi holder den alle nært hjertet Oslo Soul Children - for sine hoppende glade låter Mary-Kate Olsen - for sin utrolig søte sang Kessel / Burrell / Green - for finfin jazz-musikk Sting - for sin jobb med fred Maria Mena - for morbide låter med titler som kan tolkes i en morsom retning Damien Rice - fyren som fikk meg til å stikke tåa ned i isvann Katie Melua - hun som fikk meg til å hoppe midt i en veldig trafikkert veg, og til å slappe av på gresset Queen - bandet som fikk meg til å "tenke" i extacyrus Between the lines Bon Jovi - som får ikke-kristne folk til å be for harde livet Radka Toneff - dama som inspirerte til å erte på meg akams medlemmer Permafrost - probably the most famous band in Biristrand Dream Theatre - bandet jeg har vent meg til å like Marit Larsen - for sin utrolig søte sang(/tekst) Leeland - for sin innsats i å få ut mitt hat mot matlaging Andrea Bocceli - mannen som synger så vakkert Edvard Grieg - for en tur ut i regnet på en vond dag Katrina and the waves - for min happy ending Jeg håper du er fornøyd nå Litium Dette har vært en utrolig morsom måned. Dere skal nok ikke se bortifra at jeg prøver meg igjen neste gang. Skulle nesten ønske det var sånne utfordriner hver eneste måned (eventuelt annenhver). Tusen takk for alle kommentarer. Det er så sinnsykt koselig å lese det dere skriver. Jeg liker det. Det kan få en hormonell jentekropp til å felle noen tårer. Takk Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Inflames - bandet jeg ikke har hørt på før nå Du banner i kirken nå! Dette har vært en utrolig morsom måned. Dere skal nok ikke se bortifra at jeg prøver meg igjen neste gang. Skulle nesten ønske det var sånne utfordriner hver eneste måned (eventuelt annenhver). Støtter annenhver. Eller ihvertfall hver tredje. Går litt lang tid mellom hver som det er nå. Ellers; gratulerer med vel gjennomført aprilfest Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 Inflames - bandet jeg ikke har hørt på før nå Du banner i kirken nå! Dette har vært en utrolig morsom måned. Dere skal nok ikke se bortifra at jeg prøver meg igjen neste gang. Skulle nesten ønske det var sånne utfordriner hver eneste måned (eventuelt annenhver). Støtter annenhver. Eller ihvertfall hver tredje. Går litt lang tid mellom hver som det er nå. Ellers; gratulerer med vel gjennomført aprilfest Huff da. Jeg har aldri klart å høre på "sånn" musikk. Har så mye problemer med hodevondt. Det er min (svært gode) unnskyldning. I fjor var det bare 2 månedslange utfordringer. Det syns jeg er for dårlig. Har skjønt at det var en sånn utfordring i februar. Skulle gjerne vært med på den, men jeg så den altfor seint. Kanskje det dermed blir flere i år? Det er lov å håpe. Takktakk. Jeg er bare glad jeg klarte å gjennomføre den. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ti poeng av ti mulige for rulleteksten!! :D *knakk* Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Huff da. Jeg har aldri klart å høre på "sånn" musikk. Har så mye problemer med hodevondt. Det er min (svært gode) unnskyldning. Det er ingen unnskyldning når det gjelder In Flames. De har flere sinnsykt gode rolige sanger: Acoustic Medley Satelites and Astronauts (delvis rolig) Your bedtime story is scaring everyone (delvis rolig) Everlost (part II) Dawn of a new day Evil in a closet Whoracle Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 30. april 2009 Forfatter Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Huff da. Jeg har aldri klart å høre på "sånn" musikk. Har så mye problemer med hodevondt. Det er min (svært gode) unnskyldning. Det er ingen unnskyldning når det gjelder In Flames. De har flere sinnsykt gode rolige sanger: Acoustic Medley Satelites and Astronauts (delvis rolig) Your bedtime story is scaring everyone (delvis rolig) Everlost (part II) Dawn of a new day Evil in a closet Whoracle Da er det vel ikke annet å gjøre enn å sette seg godt tilrette, og gå inn i musikk-moduset. Ti poeng av ti mulige for rulleteksten!! :D*knakk* Haha! Full score Endret 30. april 2009 av carmelita Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Correctemundo. You can thank me later. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Morsom tolkning av tittelen også denne gangen - du er helt klart den som har gitt mest av deg selv under utfordringen, og har ikke vært redd for å eksperimentere.. bravo! Vel talt. Du har nærmest sprudlet under hele aprilfesten. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Huff da. Jeg har aldri klart å høre på "sånn" musikk. Har så mye problemer med hodevondt. Det er min (svært gode) unnskyldning. Det er ingen unnskyldning når det gjelder In Flames. De har flere sinnsykt gode rolige sanger: Acoustic Medley Satelites and Astronauts (delvis rolig) Your bedtime story is scaring everyone (delvis rolig) Everlost (part II) Dawn of a new day Evil in a closet Whoracle Brenn. In Flames suger balle. Det er Dark Tranquillity som er tingen når det gjelder svensk melodiøs harrymetall Lenke til kommentar
Sauegjeteren Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Saugjetaren takker av og takker for ein månad med fine bilete, morosame idear og vilje til å gjennomføre. Måtte det bli mange fleire av både ideane, vilja, og ikkje minst bileta. Takk for april! Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 6. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2009 Herlighet. Skjønner virkelig ikke hvordan jeg har klart dette her. En kompis i Oslo har fulgt med på aprilfesten min (på bloggen). På en eller annen måte har fotolæreren hans også sett bildene mine. Nå kan det hende at "aprilfesten" blir en del av pensumet som media og kommunikasjon på en skole i Oslo skal ha. Våknet av "nyheten" i dag tidlig (ble ringt opp i 10-tiden). Merkelig, men moro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå