Gå til innhold

Aprilfest 2009 - carmelita - musikkinspirert

Anbefalte innlegg

Jeg liker gitaren min :)

Ja, det er nok best du har strenge instrumenter til å holde deg litt i øra.

Den tok jeg ikke? :p

Skulle være litt tørrvittig, men ble kanskje mer tørt enn vittig. Utelot smiley for å unngå overtydelighet (noe jeg som regel gjør).

Forøvrig stemningsfullt bilde med hunden ved Mjøsa(?).

Sånn å forstå. Da henger jeg med.

Takk. Du har helt riktig, det er ved Mjøsa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
22. april - You're My Best Friend (Queen)

Du holder koken, det er bra. Da kan det være godt å slappe av en liten stund og nyte utsikten.

Jeg synes "Sleep don't weep" er det beste fra soverom-serien; minner meg om at det er på tide å komme seg i seng ...

Tom

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Dagens bilde var utrolig bra. Og man fikk liksom lyst til å være personen i bildet, du fikk frem den "avslappende" følelsen ganske godt. :thumbup:

Lenke til kommentar
"I ATE'NT DEAD!" (for de som tar den)

Det som virkelig gjør bildet for meg her er lyset bakfra, som akkurat gir et skinn i kantene av kroppen. Fint! :)

Åh, åh, åh. FAEN. Tenketenketenke. Ikke si hva det er, skal klare det i løpet av dagen.

Lenke til kommentar
23. april - just like heaven (Katie Melua)

Nyyyydelig! Den store, tomme flaten med brunt gress i forkant, og mangelen på luft i overkant understreker dødstrippen i bildet. På det bestevennbildet syns jeg ikke kompen fungerte i det hele tatt, men her sitter det perfekt. :thumbup:

Jeg savner forøvrig lenker til musikk der det er mulig... det hadde vært moro å høre, så vel som se på det som er i tankene dine. :roll:

Lenke til kommentar

Just Like Heaven er virkelig flott, herlig uttrykk, komposisjon og det hele.

Til problemet med fokus ved selvportretter, for det første ser det ut til at du har full kontroll, men en stand-in i form av en fotobag eller lignende som du løfter ut av bildet i det du plasserer deg der kan være fin å gjøre et par testeksponeringer mot.

Lenke til kommentar
23. april - just like heaven (Katie Melua)

Nyyyydelig! Den store, tomme flaten med brunt gress i forkant, og mangelen på luft i overkant understreker dødstrippen i bildet. På det bestevennbildet syns jeg ikke kompen fungerte i det hele tatt, men her sitter det perfekt. :thumbup:

Jeg savner forøvrig lenker til musikk der det er mulig... det hadde vært moro å høre, så vel som se på det som er i tankene dine. :roll:

Takk :) Jeg skal se om jeg finner noen linker i morgen, men det orker jeg ikke nå gitt. De fleste bildene er inspirert utifra låttittelen, så det er ikke alltid de er så relevante.

Just Like Heaven er virkelig flott, herlig uttrykk, komposisjon og det hele.

Til problemet med fokus ved selvportretter, for det første ser det ut til at du har full kontroll, men en stand-in i form av en fotobag eller lignende som du løfter ut av bildet i det du plasserer deg der kan være fin å gjøre et par testeksponeringer mot.

Takk!

Det er det jeg har gjort hittil, men er ikke alltid det er like lett. Jaja, nå har jeg i alle fall funnet igjen stativet. Mamma hadde tatt det og gjemt det i en av våre mange boder.

24. april - Lines in the sand (Dream Theater)

Jeg begynner å få en fototørke. Det popper ikke lenger idéer opp i hodet mitt, og det er i grunn fryktelig frustrerende. Heldigvis er det ikke mange dagene igjen. Jeg satser på at jeg klarer det.

post-132318-1240617920_thumb.jpg

Lenke til kommentar

25. april - if a song could get me you (

)

I could try you with a waltz

I could try you rock and roll

I could try you with the blues

If a song would do

I could sing it high or low

When I let you go you know

I thought it was for the best

Now it is so obvious

So here it is, here it goes

I could try rock and roll

I would change your life forever too

If a song could get me you

I could make it high or low

Sing it on the radio

If that is what I need to do

If a song could get me you

Jeg tror enhver person som skriver en (bra) sang til meg hadde klart å sjarmert meg ganske bra i senk. Kanskje spesielt hvis det er jazz. Så vet dere det.

post-132318-1240684131_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg begynner å få en fototørke. Det popper ikke lenger idéer opp i hodet mitt, og det er i grunn fryktelig frustrerende. Heldigvis er det ikke mange dagene igjen. Jeg satser på at jeg klarer det.

Alt tyder på at du gjør det. Du har virkelig brukt deg selv på alle måter i denne festen. Vi heier unisont i innspurten.

Lenke til kommentar

Alt tyder på at du gjør det. Du har virkelig brukt deg selv på alle måter i denne festen. Vi heier unisont i innspurten.

Vi heier alle sammen. Din tråd er en av de store positive overraskelsene i år; nå er det siste runde igjen.

Tom

Lenke til kommentar
Vi heier alle sammen. Din tråd er en av de store positive overraskelsene i år; nå er det siste runde igjen.

Jeg er ikke overrasket etter de taktene hun viste i oktober (eller var det uke 50mm?), men man kan trygt snakke om en særdeles positiv utvikling, selv fra et meget godt utgangspunkt. Det har vært noen skikkelige höydare her, og jeg heier definitivt med.

Endret av Anew
Lenke til kommentar

Tom

Jeg er ikke overrasket etter de taktene hun viste i oktober (eller var det uke 50mm?), men man kan trygt snakke om en særdeles positiv utvikling, selv fra et meget godt utgangspunkt. Det har vært noen skikkelige höydare her, og jeg heier definitivt med.

Tusen takk! Det er godt å høre folkens, og jeg kan ikke gjøre annet enn å smile bredt (og takke). Jeg har faktisk lurt veldig på om jeg har brukt meg selv for mye. En må da bli lei det samme fjeset/mennesket etter hvert.

Jeg har lagt merke til en viss tendens i løpet av denne utfordringen. De dagene jeg er blid tar jeg dystre bilder, og omvendt. Se for eksempel i dag. Jeg er egentlig veldig lite blid pga avlyst USA-tur, men bildet lyser av positivitet. "Sleep don't weep" ble et ganske trist bilde, men den dagen var jeg egentlig veldig blid. Det er rart med det.

Anew: Jeg tror du tenkter på oktoberfesten. Jeg tror ikke jeg var helt med i uke 50mm. Havna vel "på kjøret" i oktoberfesten også. Tror jeg ble syk den siste uka eller noe sånt noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...