Gå til innhold

Hva skal man skrive på russekortet?


Anbefalte innlegg

> En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel.

Hei igjen og takk for mange herlige tips. Flere bra som inkluderte alkohol her, og selv om det hadde passet bra, så er jeg ikke så tøff.. Er den del små venner og familie som kommer til å se kortet - og da er det greit å være litt nøytral..

 

Valgte overnevnte jeg. Det er greit nok.. Skal poste et bilde av mitt überfete russekort her når jeg mottar det..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
> En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel.

Hei igjen og takk for mange herlige tips. Flere bra som inkluderte alkohol her, og selv om det hadde passet bra, så er jeg ikke så tøff.. Er den del små venner og familie som kommer til å se kortet - og da er det greit å være litt nøytral..

 

Valgte overnevnte jeg. Det er greit nok.. Skal poste et bilde av mitt überfete russekort her når jeg mottar det..

 

de små pjokkene må da kunne tåle en spøk. den i min sign. skal jeg bruke om 2 år. og jeg veit at mange små unger kommer til å se den, so what? du er russ faen meg bare en gang i livet :D

Lenke til kommentar
Jeg driter da i de små ukjente drittungene. Tenker mer på mamma, pappa, naboen, de kristne ungene til naboen, tante osv. Du trenger ikke være enig, men sånn er det..! :)

 

 

:roll: moren og faren din var vel samme da de var 18. uansett må vel moren/faren din skjønne at når du er 18 blir det fylla.. har blitt busta noen ganger og jeg er 16. Muttern vet at jeg klarer å "styre" meg, og da er det greit. Hun godtar det ikke, men er klar over det. Tanta og naboen? :shrug:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Trikset med å fly er å ikke treffe bakken

Pøh, skal du først gjøre Douglas Adams-plagiat så gjør det ordentlig!

 

Trikset med å fly er jo som alle vet å BOMME på bakken NÅR en stuper mot den.

 

Edit: Heisann, skrev i denne på grunn av en link et annet sted, hvis dette ser ut som reviving så var det i alle fall ikke med overlegg... Den er forresten like aktuell i disse dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...