vegge Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 > En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel. Hei igjen og takk for mange herlige tips. Flere bra som inkluderte alkohol her, og selv om det hadde passet bra, så er jeg ikke så tøff.. Er den del små venner og familie som kommer til å se kortet - og da er det greit å være litt nøytral.. Valgte overnevnte jeg. Det er greit nok.. Skal poste et bilde av mitt überfete russekort her når jeg mottar det.. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Lag en sak selv istedet, mye mer morro enn alle de standard, "jeg drikker masse øl" sakene. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Ellers kunne du tenkt på denne: Hvilken farge får en smurf om du kveler den? Kan ikke bruke den sjøl, da søskenbarnet mitt gjorde en liten stund tilbake... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 > En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel. Hei igjen og takk for mange herlige tips. Flere bra som inkluderte alkohol her, og selv om det hadde passet bra, så er jeg ikke så tøff.. Er den del små venner og familie som kommer til å se kortet - og da er det greit å være litt nøytral.. Valgte overnevnte jeg. Det er greit nok.. Skal poste et bilde av mitt überfete russekort her når jeg mottar det.. de små pjokkene må da kunne tåle en spøk. den i min sign. skal jeg bruke om 2 år. og jeg veit at mange små unger kommer til å se den, so what? du er russ faen meg bare en gang i livet Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 Jeg driter da i de små ukjente drittungene. Tenker mer på mamma, pappa, naboen, de kristne ungene til naboen, tante osv. Du trenger ikke være enig, men sånn er det..! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Unge jenter trenger støtte opp gjennom livet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 En venn av meg gikk for: "Slapp av tjukken!" :smile: Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg driter da i de små ukjente drittungene. Tenker mer på mamma, pappa, naboen, de kristne ungene til naboen, tante osv. Du trenger ikke være enig, men sånn er det..! moren og faren din var vel samme da de var 18. uansett må vel moren/faren din skjønne at når du er 18 blir det fylla.. har blitt busta noen ganger og jeg er 16. Muttern vet at jeg klarer å "styre" meg, og da er det greit. Hun godtar det ikke, men er klar over det. Tanta og naboen? Lenke til kommentar
SoW Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Bland sterkt, bli full, null tull! (Post 100) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 28. april 2003 Forfatter Del Skrevet 28. april 2003 DiMiles, du vet ingen ting om hvordan forholdene hos meg er. Poenget er at jeg ikke ønsker å skrive noe slikt på russekortet mitt, greit? Det er ingen vits å diskutere - russekortene er jo allerede bestilt. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 DiMiles, du vet ingen ting om hvordan forholdene hos meg er. Poenget er at jeg ikke ønsker å skrive noe slikt på russekortet mitt, greit? Det er ingen vits å diskutere - russekortene er jo allerede bestilt. den er grei :smile: Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 People say I have a drinking problem. I don't understand. I drink, get drunk, fall down - no problem! Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Hva med aa skrive: "Jeg blaaste vekk hundrevis av kroner paa noen smaa, teite papirlapper"? Lenke til kommentar
qdos Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Bruk konfirmasjonskort som russekort, og bruk pengene du sparte på øl. Det er jo i alle fall litt kult. Lenke til kommentar
xpert Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Instant asshole, just add alcohol. Mye brukt kanskje, men ganske god. Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Oki, kanskje litt harry, men allikevel: Kan jeg få kjile deg i navlen.. innenfra?! Lenke til kommentar
tigergutten Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Eller: s e x diskreminerer de sjenerte og de stygge edit: sensuren ødela poenget Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Hva med aa skrive: "Jeg blaaste vekk hundrevis av kroner paa noen smaa, teite papirlapper"? Den var ikke dum nei. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Trikset med å fly er å ikke treffe bakken Pøh, skal du først gjøre Douglas Adams-plagiat så gjør det ordentlig! Trikset med å fly er jo som alle vet å BOMME på bakken NÅR en stuper mot den. Edit: Heisann, skrev i denne på grunn av en link et annet sted, hvis dette ser ut som reviving så var det i alle fall ikke med overlegg... Den er forresten like aktuell i disse dager. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Spør folk i Sudan i tørkeperioden når de går 6 timer hver vei til et vannhull om de synes en dunk vann hadde hjulpet på Noen gang lurt på hvorfor de ikke bare flytter til vannhullene istedet for å gå milevis hver dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå