Athlon Power Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Å slølse med Alkohol er alkoholmissbruk Lenke til kommentar
magikern Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 da jeg var russ i fjor var det en kompis som hadde no ganske greit på kortet Gi unga flaska før idretten tar dem, og hvil deg i form. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 "Ingenting er mer irriterende enn å diskutere med en som vet hva han snakker om" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 *Navigarer necesses est, vivre non est necesse *Eventus stultorum magister Men er det ikke veldig feilpostet Lenke til kommentar
DannYboY Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Bra sitat! Life is bitch, and then you die! 8) Lenke til kommentar
erlber Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ønskes: Billigere spirt og bredere fortau Jeg er ikke så tror som du full jeg er! Lenke til kommentar
glabba Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg har skrevet "all your base are belong to us" på mine russekort. angrer litt nå i ettertid, ettersom det bare er andre nerder som tar poenget. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 litt off topic? Off topic og off topic fru Blom. Alt er vel rett, havegg spurte jo etter linker og forslag. Dette innslaget derimot er kanskje litt off topic, ville bare kommentere Jeg vil nå si at dette kommer inn under annet. Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Bra sitat! Life is bitch, and then you die! 8) Har brukt den i siggen min lenge nå :smile: Lenke til kommentar
Term Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hvem sier at bare er sauen som har ull Lenke til kommentar
vegge Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Noen må gjerne flytte denne til Off-topic/Annet hvis de føler for det. Hadde liksom i utgangspunktet håpet at noen skulle linke til noen ukjente sitat-sider, men.. Takk for tipsene alle sammen. Vet ikke om jeg skal bruke noen av dem da.. Her er noen flere aktuelle - kommer gjerne flere etter hvert; > Det er så mye smør her at jeg skulle ønske jeg var en varm kniv. > Det er bedre å ha elg i skogen enn å ha hjort i buksa. > En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel. > En dag uten trening, er en dag uten mening.. > *sweet* > Det er de små enkle tingene i livet som bidrar til å gjøre det meningsløst. > Du er så stygg når du smiler. Edit: hmm.. den ligger visst i Off-topic nå ja.. jj. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 En stein ble kastet, Tore gikk inn i flyet Lenke til kommentar
guom Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Alkohol er min fiende, men Gud sa elsk din fiende, så hvorfor ikke. Skål! Lenke til kommentar
molly Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 > En mann uten en kvinne er som en fisk uten sykkel. Jeg stemmer for denne her!! syns den var kjekk, og akkurat passe meningsløs molly Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Ønskes: Billigere spirt og bredere fortau Jeg er ikke så tror som du full jeg er! den skal jeg bruke når jeg blir russ 8) skal forsåvidt bruke den i signaturen nå så jeg ikke glemmer den. bare bytter ut sprit med pils Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå