k.n.b Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Jeg skal innrømme at jeg var litt i tvil om tittelen på det siste der. Den containertrucken har jeg hatt under oppsikt en stund, men den lettere modifiserte skriften på siden så jeg ikke før midt under fotograferingen. Fristelsen ble vel for stor. Fasetter er fra den ombygde gamle Sjølysthallen på Skøyen ja. Jeg passerer også dette bygget på vei til/fra jobb. Takk for mer eller mindre animerte kommentarer. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Påskefjellet og Rendalssølen ble - majestetiske. Wow! Likte fasetter veldig godt - spesielt den fragmenterte bussen gjorde det helt genialt! Cuntmaster ble episk - er enda ikke enig med meg selv om det er Epic Fail eller bare Epic, men episk var det! :D Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Hehe, spent om eierne av den trucken er klar over teksten Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 18. April Skyggen av et tre 35mm f/1.4 @f/8, 1/400s Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Ahaa! Herlig! Virkelig! Eneste jeg ikke liker, er at man ser litt av treet til høyre, men litt vanskelig å unngå. Uten det hadde jeg virkelig ikke ant hva jeg skulle gjøre med meg selv. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 (endret) 18. AprilSkyggen av et tre Dette er et eksemplarisk utgave av et tema jeg har prøvd meg på flere ganger (skygge av tre, altså - ikke GB). GB behandling er morsom her også; men jeg tro at dette bildet hadde stått seg like godt uten. En gang i mai kanskje ? Tom Endret 18. april 2009 av tomsi42 Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Utrolig stilig! Et utrolig stort tre på en stor bygning. Det passet perfekt! Det hadde kanskje vært greit å unngå alt av (det ekte) treet, men det er vel for mye å forvente. Jeg syns du skal ha ros for fargene også. Sterke fine farger som passet utrolig bra sammen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Flott farge- og lys-virkning på dette også, interessant vinkling i tillegg. RandiA Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Glimrende tre - godt sett! Liker at skyggen er plassert på en stor flate uten vinduer - gir fin kontrast! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 Hyggelig at dere likte bildet. Det er et poeng at skyggen er på en veggflate uten vinduer ja. Nå det gjelder det ekte treet er jeg litt ambivalent. Jeg ønsket i utgangspunktet å unngå å få det med, men det beste utsnittet jeg fant var dette, og da innfant jeg meg med at det ikke gjorde så mye egentlig. Det blir altså en antydning om hvor skyggen kom fra. De klonesterke kan evt. få ta en tørn... Må nok vente til mai for et non-GB forsøk, og det vil nok kunne fungere. Men jeg har fått det for meg at GB egner seg forholdvis godt på murstein. Fargene forsøkte jeg å få frem nok, men ikke for mye. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. april 2009 Forfatter Del Skrevet 19. april 2009 19. April Opera Spotlights 35mm f/1.4 @f/11, 1s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Så flott! Du har fine linjer og vinkler i bildene dine..Fin veksling mellom lys og skygge. RandiA Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Veldig kult lysmønster her. Her funka bruken av GB godt også. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Gir en uvirkelig følelse - dataspill/virkelighet. Liker spillet med lys og skygge. Flott farge på himmelen. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Skyggen av et tre Veldig bra! Jeg liker også at man får en antydning om hvor skyggen kommer fra, uten at jeg blir sikker på hva som er best hver gang. Opera Spotlights Det her er jeg enda mer misunnelig for enn det forrige. Og på begge synes jeg GB-teknikken gjør seg bra. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 "Opera Spotlights" er nok en fulltreffer fra deg. Det virker som Operaen aldri går tom for orginale motiver, spesielt hvis man er begavet med et årvåkent fotoøye som du åpenbart er. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Fine linjer altså! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 Hrm. Jeg tror jeg rødmer. Mange takk for skamros og den slags. Nå er det jo greit å ha god tilgang på motiver også da, føler meg nesten bortskjemt innimellom. Operaen er nok absolutt ikke uttømt for de som har lyst til å forsøke videre med denne bygningen. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 20. April Kveldshimmel 24mm f/2.8 @f/22, 1.6s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Flotte farger og lys i dette også. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå