RandiA Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Det er kanskje ikke så lett å umiddelbart se hva dette er, men det er bare skyggevirkninger mot en asfaltert oppkjøringsrampe i et parkeringshus. De svarte stripene er skygge fra stålbjelker, de grå feltene delvis skygge fra pleksiglassplater, og de hvite feltene direkte sollys fra spalter mellom pleksiglassplatene. Jeg skal innrømme at jeg har vridd perspektivet litt, det er slak motbakke med stripene på tvers av kjørebanen. Du verden, det hadde jeg ikke trodd...så oppfinnsomt, trodde bare det var en stripete dørmatte eller noe i den dur jeg :!: RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 7. April Svart arbeid pågår 24mm f/2.8 @f/2.8, 1/160s Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Den var da morsom ..og flotte fargekontraster. RandiA Lenke til kommentar
AstroChicken Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Må slutte meg til den - slående kontraster og godt funnet motiv. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 For en ekstrem og artig utfordring du har valgt! Du fortsetter det fine arbeidet jeg har sett fra deg tidligere, men nå med an artig vri. Dagens var virkelig eksepsjonelt! Herlige kontraster, og nydelig komposisjon som vanlig! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 7. AprilSvart arbeid pågår Det må ha vært skikkelig møkkajobb som de tok svart betalt for Ser ut som om disse skiltene akkurat har dukket opp fra snødyngene ... Fine farger og topp etterbehandling ihvetfall. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 Mange takk for kommentarer, det var flere enn meg som likte fargekontrastene her tydeligvis. Du har nok for øvrig rett i det at skiltene akkurat har dukket opp fra snøen Tom, og takk for kommentar om etterbehandling. Jeg jobbet faktisk litt for å bli fornøyd her, spesielt bakgrunnen var en smule vrang. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 8. April CA Inferno 35mm f/1.4 @f/1.4, 1/250s Lenke til kommentar
lessis Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det var virkelig et spennende motiv. Vanskelig å se hva det er. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 7. AprilSvart arbeid pågår Likte denne! Morsom Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 8. AprilCA Inferno Kjempeflott komposisjon Liker den stilen, både form, farger og lysvirkning RandiA Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Syns det er interressant å følge med i tråden din. Syns de duene så morsomme ut. Tegneserieaktige. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2009 Forfatter Del Skrevet 8. april 2009 lessis: Det er for så vidt et poeng at det ikke skal være helt åpenbart. Sånn sett blir det litt semi-abstrakt. Men motivet er en utvendig, perforert, vindeltrapp i metall. De store hullene er fra trinnet nærmest kamera, men fokuset ligger på neste nivå på oversiden. Med en vid åpen 35mm f/1.4 i motlys med disse kontrastene, blir det mye kromatisk aberrasjon. I stedet for å vrake bildet, forsterket jeg i stedet fargefeilen. Takk for kommentar. iamluka: Takker, kunne ikke la være når først tittelen dumpet ned i skallen. RandiA: Moro du likte det, var egentlig litt spent på mottakelsen av denne. Hadde et mer figurativt alternativ (av et annet motiv) som jeg lot vike under tvil. Takk for kommentar. pybalto: Takk for det. De blir tegneserieaktige på grunn av den effekten jeg bruker under Aprilfesten, spesielt når jeg drar på litt. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Morsom - og sammen med tittelen fikk jeg assosiasjoner til diskokuler.. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Mulig det kan fungere som diskokule, men det krever store diskotek for å montere vindeltrapper i stedet for den tradisjonelle kula. Takk for kommentar. Til opplysning tar denne Aprilfesttråden nå påskeferie. Jeg regner ikke med tilgang til nett før mandag kveld. God Påske så lenge... Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 8 April er en innertier hos meg. Stilig grafisk fremstilling. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 8 April er en innertier hos meg. Stilig grafisk fremstilling. Enig, og det er ekstremt kult når noen får masse ut av et noe som vanligvis bare trekker bilder ned, som branntrapper gjerne gjør. Fascinerende godt sett, og godt gjennomført. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Vultur Gryphus og kaian: Mange takk for overstrømmende positiv kritikk. Tilbakemeldinger som dette er noe av det som gjør at man får motivasjon til å jobbe videre. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 (endret) 9. April Bjørkeskog 50mm f/1.2 @f/16, 1/100s Endret 13. april 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 10. April Påskefjell 35mm f/1.4 @f/8, 1/5000s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå