Trondster Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 20. AprilSiste omgang 20. April? Var ikke det Kveldshimmel, da? Takk for en flott aprilfest, med mange spennende bruk av Gaussian Blur - spennende og morsomt! Mange motiver hvor GB-effekten bare forbedret bildet - bra!! Taket i Kaj Fjell-hallen ble jo glimrende! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 20. April? Var ikke det Kveldshimmel, da? Opps, bra du så den, er rettet opp nå. Mange takk for oppmuntrende kommentarer fra dere alle. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Strålende avslutning av en helt herlig tråd! Lenke til kommentar
SNratio Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Rett og slett nydelig gjennomført! Har en følelse av at objektivene har en liten del i de flotte sluttresultatene - de setter ganske stramme betingelser, men gir tilsvarende tilbake når betingelsene oppfylles! Som en estetisk enkel sjel, er Påskefjell, Forenede forgreninger og Siste omgang mine favoritter. De største, altså. Også var den kreative tørken ikke mye tørr, altså!! TAKK!! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 30. April Siste omgang En flott kreasjon som avslutning Randia Lenke til kommentar
Gorgat Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Et nydelig og stilrent siste bilde du har i Aprilfesten. For enkelte er det nok godt det er slutt Ikke sant Tomsi42 Er enig i at dette var en lekker avslutning. Nok en oktoberfest med et sært/vanskelig tema som er utført forbilledlig. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 For enkelte er det nok godt det er slutt Ikke sant Tomsi42 Helt klart - det tar på dette her ... Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2009 Takker nok en gang for trampeklapp ved avslutningen. Kanskje jeg burde hatt med det siste bildet i galleritråden. *Sukk*, avgjørelser, avgjørelser... SNratio: Disse objektivene er jo bare en fornøyelse å jobbe med, tross en del drass når alle skal være tilgjengelige. Ser ut som Påskefjell går igjen som en favoritt i tråden, så også hos meg selv. De to andre tilhører også listen over de jeg ble fornøyd med. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Overlegen avslutning! Rett og slett vakkert! (Og den burde absolutt være en kandidat til topp 3 ja.) Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) 29. AprilKai Fjell hallen 24mm f/2.8 @f/5.6, 1/40s Har sett gjennom utfordringen din her og er kjempeimponert over nivået på bildene dine. Likte spesiellt dette og siste omgang:-) Hvilken 24mm har du brukt på dette bildet? Petter Endret 5. juli 2009 av Petteram Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2009 (endret) Takk for det Petter. Objektivet er Nikkor 24mm f/2.8 AIS. Endret 5. juli 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Må si du har levert godt denne mnd. Du har øynene med deg når du er ute og fotograferer. Digget bildet av Mafia duene Du har et høyt nivå. Endret 6. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 Må si du har levert godt denne mnd. Du har øynene med deg når du er ute og fotograferer. Digget bildet av Mafia duene Du har et høyt nivå. Aprilfest, Dewil. Aprilfest. Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 6. juli 2009 Del Skrevet 6. juli 2009 (endret) Tidlig om morran ja... ikke lett med disse mnd. april, mai, junifest hadde vi sist ja. får dure innom der også da. Takker snodig :!: er det mulig Oh noes! No junifest av k.n.b. Endret 6. juli 2009 av Dewil Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2009 He, he. Det er altfor mange måneder i året til å kunne holde dem fra hverandre. Grunnen til at det ikke ble noen junifest på meg, er at disse festene er temmelig tidkrevende. Må jobbe litt også. Men jeg takker uansett for den positive omtalen Dewil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå