kaian Skrevet 17. april 2009 Forfatter Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Carmelita, jeg tror det fungerer fordi det er så lite detaljer som egentlig forsøker å få oppmerksomhet, så kaoset blir ikke så påtrengende? Tusen takk igjen for oppmuntrende tilbakemeldinger! Taket over bakgården edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det var da en flott vinkling RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Denne her var så renskåren at den nesten ser ut som en modell. Fiffig detalj med brutt mønster av gjentakende air-conditioning-bokser utenfor vinduene. Her er det også flere skrålinjer som bare delvis går i samme retning, hvilket skaper dynamikk i et ellers særdeles statisk bilde. Fine teksturer på flatene her, og ditto sjatteringer av varme farger. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Med så fine bilder, så kan du gjerne gjenta gjentakelser uten tittel hele resten av måneden for min del! Husk - ! Flott vinkel på bakgården! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 18. april 2009 Forfatter Del Skrevet 18. april 2009 Takk for kommentarene! Har hatt veldig lyst til å få til et nytt høydepunkt, men det får bli i morgen i stedet. I stedet så sier jeg Me too! Lenke til kommentar
kaian Skrevet 20. april 2009 Forfatter Del Skrevet 20. april 2009 (endret) Etter et par dager mer idetørke, i hvertfall med hensyn på "kontraster", synes jeg det gikk litt bedre i dag. Skygger på vei hjem edit: veldegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dagen da jorden sto stille? Veldig flott at den gufne stemningen får hele billedflaten for seg selv uten forstyrrende elementer! Fint utvalg skumle karakterer.. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dagens ble veldig kult. Fin eksponering og god komp også. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du har veldig mange flotte bilder. Jeg er ikke sikkert på hvilket jeg liker best. Trafikklys-skyggen synes jeg fortsatt er veldig flott, men du har hatt flere fine de siste dagene.. Spesielt Taket over bakgården og Gjentakelser uten tittel. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Etter et par dager mer idetørke, i hvertfall med hensyn på "kontraster", synes jeg det gikk litt bedre i dag. Skygger på vei hjem Liker dette. Ser ut som om det er mennesker som ser gjennom et vindu.. (er sikkert det det er).. Litt creepy på en måte. Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Dagens var veldig bra. Skikkelig dystert. Jeg får assosiasjoner til utenomjordiske vesener. Og de har ikke gode hensikter. Strukturen i det slitte gulvet er med på å understreke den dystre stemningen, og de stripene som går på tvers ser nesten ut som resultatet av en eller annen ufin utstråling fra de langveisfarende. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det ble et spennende lerret det der... RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 (endret) En god tolkning av utfordringen dette her. Jeg tenker på samfunnets skyggeside. Mange tolkinger som kan legges til grunn, noe som også fremgår av kommentarene så langt. Subtilt og bra. Endret 20. april 2009 av k.n.b Lenke til kommentar
kaian Skrevet 21. april 2009 Forfatter Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Takk for fine kommentarer! Jeg har forsøkt å få til noe samme sted tidligere, men uten at det ble såpass som i går. Liker strukturen i gulvet der. Dagens, tja, hva skal vi kalle det her da? Blåser i kontraster edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Så bra av "enkle midler" :!: RandiA Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Dagens, tja, hva skal vi kalle det her da? Er det ikke noe slags tak-sjalusi da? Men helt uten kontraster er det dog ikke. Vi ser jo lyset mellom sjalusibladene, og vi ser sollyset på enden av bladene. Og ikke minst den lettere animerte takviften som med sine skarpe, mørke vifteblad skjærer gjentakende kontrasthull i den lysere sjalusien. Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Skarpe og myke kanter? Uansett liker jeg de varme tonene flere av de siste dagene.. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 22. april 2009 Forfatter Del Skrevet 22. april 2009 (endret) Hei, takker for kommentarer og tittelforslag :o) Dagens er i samme slekt som 6. april, Skyggen av trafikklys II edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 OK, den også...litt annen vri på den ja. RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå