Gå til innhold

Aprilfest 2009 - kaian - kontraster

Anbefalte innlegg

Er enig idet. I en perfekt verden så hadde du kun fått med skyggen av trafikklyset, men man kan ikke be om alt.

Hm, tror det kan arrangeres. Men i tilfelle skulle jeg gjerne ha skrudd ned skiltet på toppen av trafikklyset også...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for hyggelige tilbakemeldinger, igjen!

Vel tilbake fra Danmark følger her tre bilder fra tre dager, først

8. april, Skagen er gul

300921_m.jpg

9. april, vintereik i lav sol

326464_m.jpg

og 10. april, farvel og på gjensyn

300927_m.jpg

og nå gleder jeg meg til å begynne på å se hva dere har gjort mens jeg var borte :o)

edit: resten av bildene...

edit 2: vedlegg -> lenker

Endret av kaian
Lenke til kommentar
Meget fint dette her. 8.april er min personlige favoritt. Myk og hard skygge og god innramming/godt utsnitt. :)

Takk! Det er også min favoritt, ikke minst fordi av disse er det 8. april som stilte mest krav til fotografen om å se og reagere. Vi satt og spiste på en kafe da jeg fikk øye på dette en gate lenger ned, grep kameraet og jogget ned og fikk tatt bildet. Allerede da jeg kom tilbake til maten var motivet borte... Og fordi det har så ekstremt få elementer. Jeg synes det er i samme gate (om enn i en annen by ...) som 1. og 6. april, bare bedre.

Lenke til kommentar

Åh, jeg :blush:, -keep it coming! :p

10. april syntes jeg selv var en klisje av rang, men en godt gjennomført klisje som jeg ble litt imponert over i grunnen. Jeg kommer til å spandere en skikkelig print på den også. Kjempehyggelig at flere liker det!

Contrast this

-to what you expect...

Det er noe alvorlig galt med perspektivet i dette bildet! Noen som forstår hvorfor?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...