kaian Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Er enig idet. I en perfekt verden så hadde du kun fått med skyggen av trafikklyset, men man kan ikke be om alt. Hm, tror det kan arrangeres. Men i tilfelle skulle jeg gjerne ha skrudd ned skiltet på toppen av trafikklyset også... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 I en perfekt verden så hadde du kun fått med skyggen av trafikklyset, men man kan ikke be om alt. Det er egentlig min oppfatning også. Men passer godt med utfordringen. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 7. april 2009 Forfatter Del Skrevet 7. april 2009 (endret) I hui og hast, før avreise: Contrast this -to what you expect... Sees om noen dager! Edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 He, he. Det kan man kalle fargekontrast ja. Gjorde seg bra den der. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Flotte farger sammen! RandiA Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Det var litt av en kontrast. Kjedelige grønne vegger vs skikende orange vegger. Her har du truffet utfordringen din på prikken. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) Takker for hyggelige tilbakemeldinger, igjen! Vel tilbake fra Danmark følger her tre bilder fra tre dager, først 8. april, Skagen er gul 9. april, vintereik i lav sol og 10. april, farvel og på gjensyn og nå gleder jeg meg til å begynne på å se hva dere har gjort mens jeg var borte :o) edit: resten av bildene... edit 2: vedlegg -> lenker Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 10. april 2009 Del Skrevet 10. april 2009 Meget fint dette her. 8.april er min personlige favoritt. Myk og hard skygge og god innramming/godt utsnitt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Meget fint dette her. 8.april er min personlige favoritt. Myk og hard skygge og god innramming/godt utsnitt. Takk! Det er også min favoritt, ikke minst fordi av disse er det 8. april som stilte mest krav til fotografen om å se og reagere. Vi satt og spiste på en kafe da jeg fikk øye på dette en gate lenger ned, grep kameraet og jogget ned og fikk tatt bildet. Allerede da jeg kom tilbake til maten var motivet borte... Og fordi det har så ekstremt få elementer. Jeg synes det er i samme gate (om enn i en annen by ...) som 1. og 6. april, bare bedre. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 8 April er meget fint. enig med Kjetil-H her. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 8 April er meget fint. enig med Kjetil-H her. Ja, den var meget spesiell RandiA Lenke til kommentar
Natrium Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Du har tatt veldig mange gode bilder kaian! Stå på videre! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Enig i det som sies. Tråden er god. Jeg likte den mektige følelsen jeg syns er i bildet "10. april, farvel og på gjensyn". Lenke til kommentar
kaian Skrevet 11. april 2009 Forfatter Del Skrevet 11. april 2009 Åh, jeg , -keep it coming! 10. april syntes jeg selv var en klisje av rang, men en godt gjennomført klisje som jeg ble litt imponert over i grunnen. Jeg kommer til å spandere en skikkelig print på den også. Kjempehyggelig at flere liker det! Contrast this -to what you expect... Det er noe alvorlig galt med perspektivet i dette bildet! Noen som forstår hvorfor? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Fin ro over 10. april. Mulig det er en klisje, men det funker da bra uansett.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Meget fint dette her. 8.april er min personlige favoritt. Myk og hard skygge og god innramming/godt utsnitt. Må si meg enig her. 10. april fungerer for meg. Man skal ikke være redd for klisjeene. Tom Lenke til kommentar
carmelita Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 Jeg likte også 10. april. Klisjé ja, men bra gjennomført. Liker spesielt godt lyset og fargene. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 Takker for alle kommentarer! Her er gårsdagens resultat. Temaet er "kontraster", og da må man vel ha noe med relativt lite kontraster også? 12. april, fisketur under en flat himmel Lenke til kommentar
kaian Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 For et trist lys i dag. Men skal det bli noe i dag, så får det bli dette: 13. april, snart siste vers Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Denne tråden er fylt med godt arbeid, Kai. 8. April gikk rett inn og vel så det hos meg. Enkelt. Ukomplisert, men alikevel akk så godt observert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå