kaian Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bruker: kaian Utfordring: kontraster Deltakernivå: kandidat Utstyr: Nikon D40, AF24mm f/2.8D, AF50mm f/1.4D, AF85mm f/1.8D Index: Lenke til Aprilfestens bildegalleri Endret 30. april 2009 av kaian Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) 1. april, hard stein, myke skygger Edit: vedlegg -> lenker Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Ren og enkel komposisjon der lyset og steinen gjør all jobben. Liker de varme og myke tonene.. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Flott bilde, siluettene av menneskene trekker et nokså enkelt bilde betraktlig opp Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finfin start på april. Når jeg ser det varme lyset på veggen fikk jeg også lyst til å sitte på benken. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Finfin start på april. Når jeg ser det varme lyset på veggen fikk jeg også lyst til å sitte på benken. Helt enig. Tom Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! 2. april, Vekter i skarp vårsol Dette ble vel å strekke definisjonen av "kontraster" en smule i forhold til det jeg tenkte først. Men så syntes jeg det passet likevel. Edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 1. april var bare utsøkt. Det er ikke mange elementer man trenger for et godt bilde. Den staute karen på 2. april må du bare skaffe et par solbriller, stikker han selv raser jo hele fasaden ned. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var noe med øynene og soliditeten på statuen - veldig som ansiktet hans trekker blikket ditt til seg.. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Det var noe med øynene og soliditeten på statuen - veldig som ansiktet hans trekker blikket ditt til seg.. Not to mention the solitude! Vakre bilder, begge to, Kaian Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fine skygge-effekter du har fått til ja, og myke farger... RandiA Lenke til kommentar
kaian Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Tusen takk for mange hyggelige tilbakemeldinger! Her sitter og ligger jeg i ville feberfantasier, skjønner at hvis 'kandidat' skal holdes må noe gjøres, det har allerede gått to dager uten fotografering og posting. I fattet jakt på motiv ser jeg ut av vinduet, et spor går forbi en liten furu og videre mot skogen, *klikk*, lett justering i Gimp, voila: En indre skogtur i turkis og blått: edit: stavefeil, i tillegg så ser jeg at jeg kanskje burde ha skarpet opp litt, men jeg ville ikke overredigere heller. Endret 5. april 2009 av kaian Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Jeg synes bildet var kult, men det blir som du sier litt uskarpt. Ser nesten ut som et maleri. Det er hvertfall mine tanker .. og god bedring. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 ville feberfantasier Jeg synes faktisk bildet er særs representativt for din tilstand. Og det er ikke negativt ment. Jeg ville sagt det samme til Hieronymus Bosch. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) .. og god bedring. Tusen takk! Jeg synes faktisk bildet er særs representativt for din tilstand. Og det er ikke negativt ment. Jeg ville sagt det samme til Hieronymus Bosch Flottings, vi liker ikke forskjellsbehandling her! Jeg var i bedre form i dag formiddag enn i går formiddag, så da smeller jeg til med mer skygge mot stein: Syntes det her ble veldig bra selv, spent på om andre liker det. Edit: vedlegg -> lenke Endret 7. februar 2010 av kaian Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Jeg liker det! Keep it up.. Lenke til kommentar
Lynx- Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Går ikke an å ikke like dette. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Jeg liker det! Keep it up.. Går ikke an å ikke like dette. Det tror jeg nok, men tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Går ikke an å ikke like dette. Er enig idet. I en perfekt verden så hadde du kun fått med skyggen av trafikklyset, men man kan ikke be om alt. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå