klausandersen Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei! Dama er maks hektet på dansk Paradise Hotel (det er ikke til meg, lover!! ). Hun har sette episoder på http://www.tv3.dk/webplayer/ til nå. Men nå står det plutselig: "This content is not allowed to show in your country!". Har prøvd diverse hidebehind og hidemyip sider. Vet ikke om slikt funker, men verdt et forsøk. Men det gav ikke noe resultat. Noen av dere som vet hvordan man kan lure siden til å tro at man sitter i Danmark? Please help, and maybe I get laid tonight (PS: Vet ikke om denne ligger på riktig sted, men dette var den beste plassen jeg fant. Bare å flytte hvis ikke..) Lenke til kommentar
lilko Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har hatt stor suksess med www.hidemyass.com Lenke til kommentar
klausandersen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Har prøvd den, men den funker ikke. Klarer du å se på igjennom den? Mulig jeg som gjør noe galt da i så fall Lenke til kommentar
klausandersen Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 YouTube? De nye ligger ikke på youtube... Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Prøv andre proxies. vpntunnel.net f.eks Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hotspotshield kan kanskje fikse biffen. Lenke til kommentar
klausandersen Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Har prøvd alt dette nå, og ingenting funker. Ingen som har prøvd noe de vet funker? Lenke til kommentar
lilko Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Kan jeg tippe at det ikke ble noe på deg (siden du ikke fikk det til)? Lenke til kommentar
sto0mmen Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Det er ikke bare du som har dette problemet. Med meg viser det nå bare 5 episoder, der de før viste alle. Så jeg får heller ikke sett det, sinnsykt provo Lenke til kommentar
PeePee Skrevet 6. mai 2009 Del Skrevet 6. mai 2009 Har prøvd alt dette nå, og ingenting funker. Ingen som har prøvd noe de vet funker? Jeg er like hektet på den danske Paradise som det "dama di" er:p Er desverre ingenting som funker for å få sett den på dansk web-tv. Men her er en gladnyhet: http://www.tv3.no/index.php?option=com_con...amp;Itemid=1148 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå