gangerolv91 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Heisan folkens Er en av de heldige som har billetter til sommerns store begivenhet, ACDC på valle hovin 15/6. Har derimot vært utrolig treig med å ordne overnatting, så lurer på om noen hurtig har noen forslag til rimelige bosteder nært valle hovin. Helst ikke lenger enn 3 km unna (30-45 minutters gange). setter pris på alle saklige forslag MagnuSkeide Lenke til kommentar
Elen Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haraldsheim Vandrerhjem litt like ved Sinsenkrysset. Buss går på ringveien og stopper like utenfor Valle Hovin. Evt. tbane. Ellers tar det ca 40 min å gå om du går fort - 1 time om du går tregt Mulig det finnes andre billige overnattingssteder, men det var det eneste jeg kom på i farta - Myth - Lenke til kommentar
gangerolv91 Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 Har funnet sted selv, så folk slipper å vri hodene. Booker inn på Thon hotels som jeg fikk en overraskende fin pris hos. Mythica skal likevel ha takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå