fredd5050 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) æ Endret 2. april 2009 av fredd5050 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mener å ha lest det er 2 døgn hvile, før du trener samme muskelgruppe igjen. Så du kan trene flere dager i rad, bare du trener forskjellige muskelgrupper. Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mener å ha lest det er 2 døgn hvile, før du trener samme muskelgruppe igjen. Så du kan trene flere dager i rad, bare du trener forskjellige muskelgrupper. Korrekt svar Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva om jeg trener 2 dager på rad 08.00 begge dager med de samme øvelsene og aparatene. Vil jeg bare ødelegge for meg selv eller? Lenke til kommentar
fredd5050 Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Mener å ha lest det er 2 døgn hvile, før du trener samme muskelgruppe igjen. Så du kan trene flere dager i rad, bare du trener forskjellige muskelgrupper. Jeg mener å trene samme muskelgruppe oftere enn aenhver dag.,.. hvordan blir det da? Lenke til kommentar
opijo Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Her er min timeplan: Mandag: Styrke (Hele kroppen) Tirsdag: Utholdnighet/kondisjon (Jogging , intervall,trimsykkel osv) Onsdag: Styrke (Hele kroppen) Torsdag: Utholdnighet/kondisjon (Jogging , intervall,trimsykkel osv) Fredag: Styrke + litt utholdnighet.. Trener hverdag , men forskjellige muskelgrupper.. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Hva om jeg trener 2 dager på rad 08.00 begge dager med de samme øvelsene og aparatene. Vil jeg bare ødelegge for meg selv eller? Ja, det vil du. Musklene dine hvil sannsynligvis ikke få nok hvile til restitusjon, så du vil gjøre mer skade enn du gjør godt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ugg. Det jeg hater mest med trening er at alle har forskjellige "meninger". Det virker som det er lite fakta ute å går? Lederen på senteret jeg trener sa følgende "Denne treningen vi gjør her, kan du godt bedrive hver dag, det er jo det beste". Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Ugg. Det jeg hater mest med trening er at alle har forskjellige "meninger". Det virker som det er lite fakta ute å går? Enig.. Lenke til kommentar
Freedom1 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Når du trener styrke, vil musklene dine brytes ned. Når de bygger seg opp igjen, vil de bygge seg litt større, og for at denne prosessen skal få ordentlig effekt, noe som absolutt er anbefalt, må du ikke trene styrke med samme muskelgruppe før det er gått 48 timer Dette er fakta, bænkers Lenke til kommentar
Robols Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Jeg ser ikke helt vitsen med å endre emnetittel og tekst til dette, da andre kanskje lurer på det samme og kunne sett her. Så det ville vært fint om du hadde latt det være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg