klxm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg må ærlig innrømme at jeg kan ikke finne noe spennende med de 5 bildene her.... sorry mac Men du skriver ikke om hva du ønsker tilbakemld på da.... så kanskje det bare er testbilder, eller ? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 OK fair enough.. Men hva burde man vaere pa utkikk etter ved naturbilder? Jeg ville ikke kalle de testbilder i den forstand.. Men kanskje de er det.. Jeg syntes isen sa kul ut, samt snobildet ble jeg fornoyd med.. Og utsnittet pa traktoren, en viss ro over seg syntes jeg.. Lenke til kommentar
Ageurk Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dessverre faller ikke bildene helt i smak for min del. 1. For rotete 2. Svak komposisjon er vel en 1:4/1:5 komposisjon enn 1:2 (rules of thirds). Samtidig er det ikke noe spesielt blikkfang som gjør at det blir for tomt. 3. For midtstilt 4. Skjevt, ingen hovedmotiv 5. Se; 2. (5 Bilder er også for mange for bildekritikken så lenge det ikke handler om en serie) Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Prøv å ikke legg ut så mange, men heller legg ut det du synes er aller best. Da får du best kritikk. Men tilbake til bildene: Jeg synes det blir for lite farger, kontraster og motiv til å være "naturbilder". Det er ikke letteste jobben å finne farger og kontraster på en overskyet vinterdag, men motiver finnes det nok av. Det er bare å se det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå