LemonNinja Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei. Jeg har noen gif bilder som jeg gjerne skulle hatt inn på msn-en som uttrykksikon. Derfor lurer jeg på hvilken mappe uttrykksikonene havner i. På forhånd takk. Lenke til kommentar
krassi Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Her har du en guide for det du spør om: - Først klikker du inn på en vilkårlig person... - Så klikker du på knappen der du kan velge utrykksikon, og så "vis alle" - Etter det skal det komme opp et vindu der du har flere utrykk, klikk på "lag" der skal det være en "Bla Gjennom" knapp... - Finn bilde ditt og åpne det... PS. jeg bruker en engelsk versjon av MSN... Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Her har du en guide for det du spør om: - Først klikker du inn på en vilkårlig person... - Så klikker du på knappen der du kan velge utrykksikon, og så "vis alle" - Etter det skal det komme opp et vindu der du har flere utrykk, klikk på "lag" der skal det være en "Bla Gjennom" knapp... - Finn bilde ditt og åpne det... PS. jeg bruker en engelsk versjon av MSN... Jeg mener hvor i windows utforsker uttrykksikonene ligger. Endret 1. april 2009 av adrianpip2000 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg mener hvor i windows utforsker uttrykksikonene ligger. Hva er vitsen med å vite det når du har fått en flott oppskrift av krassi til å utføre handlingen du spør etter? Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hva er vitsen med å vite det når du har fått en flott oppskrift av krassi til å utføre handlingen du spør etter? Fordi jeg vil heller kunne legge inn mange uttrykksikoner om gangen enn å legge inn en og en. Endret 1. april 2009 av adrianpip2000 Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Det burde ikke ta så lang tid med metoden som er gitt. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Det burde ikke ta så lang tid med metoden som er gitt. Men jeg vil helst gjøre det på min egen måte. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Hvis du vil gjøre det på din egen måte er det lite vits å lage en egen topic som spør om hvordan man gjør det. Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) Hvis du vil gjøre det på din egen måte er det lite vits å lage en egen topic som spør om hvordan man gjør det. Men så har det seg sånn at jeg ikke vet hvilken mappe det ligger i men jeg vil gjøre det på den måten at jeg bare flytter uttrykksikonene inn i mappen. Så, hvis du skal skrive her så synes jeg at du heller kan svare på spørsmålet mitt. Endret 1. april 2009 av adrianpip2000 Lenke til kommentar
krassi Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Jeg mener hvor i windows utforsker uttrykksikonene ligger. Det har vel ikke slått deg inn at det ikke finnes en slik mappe, eller at mappen ligger sjult... Endret 13. april 2009 av krassi Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 (endret) Hva hvis han skulle legge inn 100 slike bilder? (Ikke at det har noen verdi i å gjøre det, men hva om).. Svar heller på hva han spør om, før dere begynner å rakke ned på ham. Jeg vil foresten tro at de ligger i en dll fil eller noe slikt. edit: Dersom det er mange bilder su skal legge inn kunne du prøve å søke på emoadder. Men jeg får det ikke til å virke i vista med nyeste live messenger. Endret 13. april 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Må du ikke skrive inn navn og hurtigtast på vær uansett...? Lenke til kommentar
LemonNinja Skrevet 14. april 2009 Forfatter Del Skrevet 14. april 2009 Hva hvis han skulle legge inn 100 slike bilder? (Ikke at det har noen verdi i å gjøre det, men hva om)..Svar heller på hva han spør om, før dere begynner å rakke ned på ham. Jeg vil foresten tro at de ligger i en dll fil eller noe slikt. edit: Dersom det er mange bilder su skal legge inn kunne du prøve å søke på emoadder. Men jeg får det ikke til å virke i vista med nyeste live messenger. Takk for punktlig og bra svar. Men er du sikker på at emoadder ikke er et virus? Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Hvertfall den jeg har. Er ikke sikker på om det finnes nyere versjoner, siden den gamle bare virket for XP og gammel MSN. Så vær forsiktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå