Gjest Guest_hollowman_* Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Før kunne jeg se ei pen jente i øya og føle ett slags "berusende sug" i magen.. Det skjer ikke lengre Kan det være pga at jeg alltid har blitt behandla lite pent av jenter jeg har blitt interisert/forelska i? Jeg er 27 år og har aldri "fått til" å få meg dame, og tror at jeg neppe kommer til å få det heller. Kansje like greit da jenter er kalde og overfladiske. Jeg har iallefall ingen psyko eks som jeg har unge med. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Før kunne jeg se ei pen jente i øya og føle ett slags "berusende sug" i magen.. Det skjer ikke lengre Kan det være pga at jeg alltid har blitt behandla lite pent av jenter jeg har blitt interisert/forelska i? Jeg er 27 år og har aldri "fått til" å få meg dame, og tror at jeg neppe kommer til å få det heller. Kansje like greit da jenter er kalde og overfladiske. Jeg har iallefall ingen psyko eks som jeg har unge med. Det er vel nå du skal prøve deg på damer, siden de blir interessert når du ikke viser interesse Lenke til kommentar
isprins Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Før kunne jeg se ei pen jente i øya og føle ett slags "berusende sug" i magen.. Det skjer ikke lengre Kan det være pga at jeg alltid har blitt behandla lite pent av jenter jeg har blitt interisert/forelska i? Jeg er 27 år og har aldri "fått til" å få meg dame, og tror at jeg neppe kommer til å få det heller. Kansje like greit da jenter er kalde og overfladiske. Jeg har iallefall ingen psyko eks som jeg har unge med. Det er vel nå du skal prøve deg på damer, siden de blir interessert når du ikke viser interesse sku ha fulgt med bruksanvisning på damer, eller knapper for: lyd av/på sex mat øl get lost bitch Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det man ikke får til, fornekter man istedet. Personlig erfaring og observasjon av andre eksempler. Mens du bare så glansbilder i øynene på vakre folk, så ser man faktisk mye mer i øynene på folk. Kombinert med å snakke med dem vil man da finne ut om personen er god eller douchebag. Hittil har jeg bare kommet fram til 2 grunner til de gangene man bedømmer feil: - Vedkommende er jævlig god på å være falsk - Man er for dum til å se tegnene At noen "aldri" får dame, kan også skyldes at sikten kanskje peker litt for høyt? Det er som en tråd jeg leste en gang; der en fyr hadde lyst på en _strøken_ X5 eller Q7 men ville ikke ut mer enn 400k. Da er det greit å stikke hodet opp fra sanden. Men at man "aldri" får dame kan også skyldes at sikten peker absolutt helt feil vei. Hvorfor skal du interessere deg for jenter som behandler deg som dritt, er kalde og overfladiske? Definitivt skivebom da. Konklusjon: Du sikter feil, men skylder på andre. Lenke til kommentar
pwned Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Før kunne jeg se ei pen jente i øya og føle ett slags "berusende sug" i magen.. Det skjer ikke lengre Kan det være pga at jeg alltid har blitt behandla lite pent av jenter jeg har blitt interisert/forelska i? Jeg er 27 år og har aldri "fått til" å få meg dame, og tror at jeg neppe kommer til å få det heller. Kansje like greit da jenter er kalde og overfladiske. Jeg har iallefall ingen psyko eks som jeg har unge med. Det er vel nå du skal prøve deg på damer, siden de blir interessert når du ikke viser interesse sku ha fulgt med bruksanvisning på damer, eller knapper for: lyd av/på sex mat øl get lost bitch vi har minst to/tre av de knappene der på div. deler av kroppen.. Lenke til kommentar
fteff Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Herregud trådstarter, du kan da ikke tenke sånn. Du må faen meg ta deg en tur ut på byen ass Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja, fy faen ass. Dude, du er awesome. It's all awesome. Dude, you're THE MAN! Les the power of now og sjekketråden, du blir en gud! I lol'd. Lenke til kommentar
GardinFantomet Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Dude, i stedet for å fokusere på at kvinner er uforståelige, fokuser på en eneste ting... Du er en awesome, absolutt awesome person!! Det er ikke noe vist i å starte med en lukket og forutintatt mentalitet mot sjekking og damer. I stedet, tenk at det er du som er premien, som dama må jobbe for! Du gjør dere begge en kjempetjeneste ved å sjekke henne, fordi dere begge vil ha det ekstremt fett! Dumper hun deg? --> Next, please! Det er hun som er dum nok til å ikke se det oversexy mannebeinet som faktisk gir henne oppmerksomhet! Skugga, I love it! Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Kansje like greit da jenter er kalde og overfladiske. Holdninger har dessverre en tendens til å bli selvoppfyllende profetier. Jeg f.eks. treffer koselige damer, men de vil bare være venner. Endret 31. mars 2009 av Cyberfrog Lenke til kommentar
DaEvil1 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Cyberfrog har et poeng. Du er forresten like kald og overfadisk når du generaliserer ca 50% av verdens befolkning slik. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Som Cyber skrev.. Selvoppfyllende profetier er nok det du opplever her. Innstillingen din til kvinner, og hele den "jeg får meg aldri kjæreste" gjør at du faktisk ikke får deg kjæreste. Du er så fastlåst på den troen at jenter er kalde og overfladiske og vil gjøre alt for å såre deg, at det er nettopp de jentene du finner. Underbevisstheten din styrer handlingene dine mye mer enn man er klar over (kanskje derfor det heter underbevissthet? ) og den igjen styres av tankene dine. Derfor man gjør så mye rart når man er forelska, slapp og lang i maska når man er deppa, etc etc. Tankene dine om deg selv resulterer i at underbevisstheten din bruker kroppspråket ditt til å vise din holdning til kvinner, og din tro på at du aldri finner den rette. Og den utrstrålingen appelerer kun til kvinner som faktisk er kalde og som faktisk kan se fra begynnelsen av at dette er en fyr de kan utnytte. Fiks selvfølelsen din, selvtillitten din, og ikke minst ditt syn på det motsatte kjønn, så skal du fort se at vinden snur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå