Gå til innhold

hvilke Mob. bør eg kjøpe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE P800 blir vel for dyrt for deg. Jeg ville kjøpt Nokia 3650. Den har interigert kamera, så du slipper å koble på kameraet til mobilen hver gang du skal ta bilde, slik som du må med Siemens S55.

Nokia 3650 har jo video muligheter også. Er litt kult å sitte å se Friends på bussen. Ville kjøpt den hvis jeg var deg.

Lenke til kommentar

Hvis du skal ha integrert kamera på mobilen til under 4 tusen kroner, er vell disse de mest aktuelle mobilene: Nokia 3650, Sony Ericsson T610 (er ikke ute ennå) og Nokia 7250...

Her er en sammenlikning av disse mobilene...

Hvis du ikke har så mye peiling på mobil er det kanskje vanskelig og vite hva de forskjellige "punktene" på oversikten er... enten spør oss her på forumet eller se denne artikkelen...

Lenke til kommentar
SE P800 blir vel for dyrt for deg. Jeg ville kjøpt Nokia 3650. Den har interigert kamera, så du slipper å koble på kameraet til mobilen hver gang du skal ta bilde, slik som du må med Siemens S55.

Nokia 3650 har jo video muligheter også. Er litt kult å sitte å se Friends på bussen. Ville kjøpt den hvis jeg var deg.

'

Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?! :yes: Jeg ville valgt 3650 (rundt 3500 uten abb, eller t610 (ca samme pris, men ikke kommet ut enda) hvis jeg hadde vært deg. IKKE kjøp 7250, kameraten min fikk den for et par dager siden, og jeg ble utrolig skuffa over telefonen generelt sett. Designet/størrelsen er helt rått, men menyen er den gamle kjedelige samme nokia meyen alle nokiaen`e har (ikke 3650, 7650) IKKE bluetooth, ufullstendig IR (kan du tenke deg?! :o ) (kan ikke sende bilder eller motta over IR) Enkel prgramvare, DÅRLIG kamera.. seriøst!! OK, det er ikke så stor skjerm som på min 3650, men har sammenlignet, og det er seriøst dag/natt forskjell. Dårlig MMS (kan ikke kjøre slides, og kanskje noe mer som er ufullstendig på det? men det er jeg ikke sikker på) (det er forressten "litt" ufulstendig MMS på 3650 å, men men. hmm.. var det mer? ja, dårlig poly. vet ikke helt hvor mangen flerstemte toner det er, men det er dårlig hvertfall når du tenker på at mobilen koster over 4000 kr. ja, det er masse dårlig med den telefonen. Vil du ha en liten og BRA tlf, kjøp SE t610, spiller ikke størrelsen så mye og du er ute etter BRA kamera, og MASSE funksjoner, kjøp 3650 :wink:

Lenke til kommentar
Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?!

Nope. Det går fint ann. Bare å konvertere en AVI fil til en 3GP fil. Blir jo ikke akkurat DVD kvalitet på bildet og lyden, men det er fult brukbart.

Lenke til kommentar
Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?!

Nope. Det går fint ann. Bare å konvertere en AVI fil til en 3GP fil. Blir jo ikke akkurat DVD kvalitet på bildet og lyden, men det er fult brukbart.

Ville følt meg litt nerd hvis jeg satt og så på en mini mobilskjerm med friends. Trokke helt det er fremtiden.

Lenke til kommentar
Ville følt meg litt nerd hvis jeg satt og så på en mini mobilskjerm med friends. Trokke helt det er fremtiden.

Nei. Fremtiden er solbriller med innebygget skjerm i ekte farger (16 mill. farger) med bluetooth slik at den kan kobles trådløst til mobilen.

Da blir det kult å se på Friends.

Er det også nerdete?

Lenke til kommentar

Nei. Fremtiden er solbriller med innebygget skjerm i ekte farger (16 mill. farger) med bluetooth slik at den kan kobles trådløst til mobilen.

Da blir det kult å se på Friends.

Er det også nerdete?

Er en viss forskjell på det riktignok, selv om jeg kklarer å vente til jeg kommer hjem for å se på friends. :D zzsålenge jeg slipper å se tv på en skjerm med en oppløsning på under 640x480 så er jeg fornøyd!

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...