VegardStr Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hei eg vet ikke hvilke mobil eg skal kjøpe, eg har en gammel 3310. den mobilen synest eg er stygg, eg har lyst på en mobil med kamera.. men ikke sa dyr( under 4000kr) er det noen som har eit tips eller en brukt mobil å selge ?????? :-? Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 SE P800 blir vel for dyrt for deg. Jeg ville kjøpt Nokia 3650. Den har interigert kamera, så du slipper å koble på kameraet til mobilen hver gang du skal ta bilde, slik som du må med Siemens S55. Nokia 3650 har jo video muligheter også. Er litt kult å sitte å se Friends på bussen. Ville kjøpt den hvis jeg var deg. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Sony Ericsson t610, kan du også vurdere.. den har også innebygd kamera, og den er MYE mindre en 3650.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 men mangler minne kort plass Lenke til kommentar
cnil Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hvis du skal ha integrert kamera på mobilen til under 4 tusen kroner, er vell disse de mest aktuelle mobilene: Nokia 3650, Sony Ericsson T610 (er ikke ute ennå) og Nokia 7250... Her er en sammenlikning av disse mobilene... Hvis du ikke har så mye peiling på mobil er det kanskje vanskelig og vite hva de forskjellige "punktene" på oversikten er... enten spør oss her på forumet eller se denne artikkelen... Lenke til kommentar
ingrid Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Jeg synes du burde kjøpe nokia 3650 den er bare dritt bra og veldig gøy mobil med masse muligheter :smile: Lenke til kommentar
Trio Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer litt ann på hva du vil bruke den til Lenke til kommentar
levlex Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Hvis du vil ha en liten mobil med muligheter er vel 7250 og t610 eneste mulighet. Motorola kommer snart med en ny modell v600 som vil koste rundt 4000,- Kommer til sommeren en gang. Lenke til kommentar
pzyco86 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 SE P800 blir vel for dyrt for deg. Jeg ville kjøpt Nokia 3650. Den har interigert kamera, så du slipper å koble på kameraet til mobilen hver gang du skal ta bilde, slik som du må med Siemens S55. Nokia 3650 har jo video muligheter også. Er litt kult å sitte å se Friends på bussen. Ville kjøpt den hvis jeg var deg. 'Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?! Jeg ville valgt 3650 (rundt 3500 uten abb, eller t610 (ca samme pris, men ikke kommet ut enda) hvis jeg hadde vært deg. IKKE kjøp 7250, kameraten min fikk den for et par dager siden, og jeg ble utrolig skuffa over telefonen generelt sett. Designet/størrelsen er helt rått, men menyen er den gamle kjedelige samme nokia meyen alle nokiaen`e har (ikke 3650, 7650) IKKE bluetooth, ufullstendig IR (kan du tenke deg?! :o ) (kan ikke sende bilder eller motta over IR) Enkel prgramvare, DÅRLIG kamera.. seriøst!! OK, det er ikke så stor skjerm som på min 3650, men har sammenlignet, og det er seriøst dag/natt forskjell. Dårlig MMS (kan ikke kjøre slides, og kanskje noe mer som er ufullstendig på det? men det er jeg ikke sikker på) (det er forressten "litt" ufulstendig MMS på 3650 å, men men. hmm.. var det mer? ja, dårlig poly. vet ikke helt hvor mangen flerstemte toner det er, men det er dårlig hvertfall når du tenker på at mobilen koster over 4000 kr. ja, det er masse dårlig med den telefonen. Vil du ha en liten og BRA tlf, kjøp SE t610, spiller ikke størrelsen så mye og du er ute etter BRA kamera, og MASSE funksjoner, kjøp 3650 :wink: Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?! Nope. Det går fint ann. Bare å konvertere en AVI fil til en 3GP fil. Blir jo ikke akkurat DVD kvalitet på bildet og lyden, men det er fult brukbart. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ja, enig der.. 3650 er en veldig grei mobil m/ interigert cam og mulighet for videopptak osv. men å sitte å se på "friends" på bussen var vel å ta litt hardt i eller hva?! Nope. Det går fint ann. Bare å konvertere en AVI fil til en 3GP fil. Blir jo ikke akkurat DVD kvalitet på bildet og lyden, men det er fult brukbart. Ville følt meg litt nerd hvis jeg satt og så på en mini mobilskjerm med friends. Trokke helt det er fremtiden. Lenke til kommentar
DukeNuke Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ville følt meg litt nerd hvis jeg satt og så på en mini mobilskjerm med friends. Trokke helt det er fremtiden. Nei. Fremtiden er solbriller med innebygget skjerm i ekte farger (16 mill. farger) med bluetooth slik at den kan kobles trådløst til mobilen. Da blir det kult å se på Friends. Er det også nerdete? Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Ville følt meg litt nerd hvis jeg satt og så på en mini mobilskjerm med friends. Trokke helt det er fremtiden. Nei. Fremtiden er solbriller med innebygget skjerm i ekte farger (16 mill. farger) med bluetooth slik at den kan kobles trådløst til mobilen. Da blir det kult å se på Friends. Er det også nerdete? Er en viss forskjell på det riktignok, selv om jeg kklarer å vente til jeg kommer hjem for å se på friends. zzsålenge jeg slipper å se tv på en skjerm med en oppløsning på under 640x480 så er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
Tjessem Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Viss du vil ha en liten og funksjonsrik telefon, så kjøper du t610. Du kan jo også kjøpe 6610 for ca 2600-3000 viss du ikke trenger alle de funksjonene. Viss størrelsen ikke betyr noe så kan du kjøpe 3650 Lenke til kommentar
VegardStr Skrevet 16. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2005 ojojoj gammelt emne som e startet av meg men men, det blei ingen ting av de mobil kjøpet sitter no med en Nokia 3510i Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Ser liten vits i å ta opp en 2 år gammel tråd for å fortelle oss hvilken mobil du har nå. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg