Evo94 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hei^^ Eg har 2 hardisker i pcen. for någen mådner siden kunne ikkje pcen finne hardisken, men eg hørte at den sveiv. og når eg skulle starte pcen med den øydelagte kunne ikkje biosen finner den så e gjekk videre. når det kom opp windows laster som det altid kommer opp når har starta pcen før detta skjedde. og det stod der heile tida og pcen gjekk ikkje vidare. så eg tok ut den øydelagte hardisken og starta pcen då kunner eg instalere windows på den andre hardisken og då fonka pcen, men eg hadde bare ein hardisk så eg tok den øydelakte inn igjenn og då kom det gammla probleme opp igjenn så eg bare tok den ut. og så noken måndner seinare skjedde det igjenn den andre hardisken fekk det samme probleme som den fyste någe som eg trur eg merkelig og eg kan høre at den er i gang. ,men biosen finner den ikkje. så eg lurer på kva probleme er...... og om eg kan fikse hardisken eller vist det er biosen... Takk for hjelp >3 Endret 31. mars 2009 av Evo94 Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Har ein packard bell windows vista Endret 31. mars 2009 av Skagen Unødvendig sitering. Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Pakard Bell Windows Vista ... Hmmm Blir som å si hei jeg kjører gul opel med skinn trekk elns. Vel hcis du vil fiske etter hard disker tror jeg du er i feil forum. Ikke så mye fisking som skjer her Fra spøk til alvor. Høres for meg ut som om du kanskje har noe trøbbel med enten kablene eller kontrolleren til diskene på hoved kort. Prøv bytt kabler ummm hvis dette er en stasjonær. Hjelper ikke det er det antageligvis disk kontrolleren på hoved kortet. Dvs enten er det noe tull med driverene hvilket jeg mener er veldig usannsynlig, og da er det bare ett alternativ igjen og det er å bytte hovedkort. Er det en bærbar så vel er det garanti på den ? Bærbare er det ikkee så mye man kan fikse på selv. Endret 31. mars 2009 av Skagen Unødvendig sitering. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Gå i BIOS å skjekk om sata-porten er aktivert. Lenke til kommentar
Evo94 Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 takk for svar.. det er stasjonær Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå