Lurkern Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei. Jeg er på jakt etter et digital kamera. En venn av meg har sagt at Canon siner PowerShot kameraer er meget bra i test. Selv har jeg ikke så mye innsikt, men vet at jeg ønsker et kamera som funker fint i mørk belysning som på fest eller ute på byen en kveld. Derav fortalte min venn meg at PowerShot funker helt fint for dette, men han husker ikke hvilken type innenfor powershot han har. Etter en hel dag med undersøkelser ved lokale el og foto butikker, samt lesning av ulike tester har jeg ennå ikke funnet noen tilbakemelding på hvordan dette kamera funker i mørk belysning. Eneste er at en av de eldre modellene funket dårlig i mørke rom. Er det noen av dere på forumet som har noe erfaring med A480 eller forgjengeren A470? Håper på god tilbakemelding. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Begge mangler bildestabilisator og har ikke like gode muligheter for manuelle innstillinger (slik som f.eks. A590IS), men bildekvaliteten er faktisk brukbar/bra under gode lysforhold. Her en test:http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_a480_review/ Endret 31. mars 2009 av Spartan Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Begge mangler bildestabilisator og har ikke like gode muligheter for manuelle innstillinger (slik som f.eks. A590IS), men bildekvaliteten er faktisk brukbar/bra under gode lysforhold. Her en test:http://www.photographyblog.com/reviews/canon_powershot_a480_review/ "men bildekvaliteten er faktisk brukbar/bra under gode lysforhold." Kunne du ha utdypt det litt? Jeg er ikke på jakt etter et perfekt kamera. Vil ha et rimelig og enkelt kamera som man kan ta bilder generelt men spesielt i fest belysning og nattklubber. Er dette et kamera jeg burde se vekk fra da? Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Ja og nei. Jeg tror det blir for mye støy på høy iso med begge disse modellene til at du blir fornøyd med unntak av om du alltid bruker blitz. I så fall tror jeg muligens billigkameraene også har svakere blitz enn dyrere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå