Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Call of Duty: Black Ops

World of Warcraft: Cataclysm expansion i går.

Black Ops ville jeg aldri ha kjøpt om jeg visste hvor ubrukelig det er atm.

Har helt ny pc, med komponenter jeg har valgt ut selv, som ligger langt over requirements for BO. Men uansett tar det om lag 20 min med multiplayer før spillet krasjer hele PC'n og jeg må restarte maskina.

Feilen er kanskje hos deg, funker fint hos meg (små problemer, men ikke noe alla din).

3 random spill til min bror fra gamestop, 200kr

Er sånn til en kompis av meg også. Har prøvd alt av console-commands + grafikkoptions, men fryser plutselig.

Lenke til kommentar

Perpetuum Online ~60kr subscription

Ikke verdt det imo. Eve Online med roboter, men veldig begrenset hva du kan gjøre og ting tar tid. Advancement points er account-based, noe som betyr at points du tjener ikke er per robot/avatar men konto og fører til ekstremt treg progressjon dersom du ønsker mer enn en avatar.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Kjøpte Humble Bundle 2 i dag fra HumbleBundle.com

Pakka består av Braid, Machinarium, Cortex Command, Osmos og Revenge of the Titans. Jeg har Braid og Machinarium fra før, og de er begge to knallbra.

Betal SÅ MYE DU VIL, eller så lite du vil. Altså om du synes pakka med alle 5 spilla er verdt 1 krone, så betaler du det. Selv betalte jeg $10.

Lenke til kommentar

Pakka består av Braid, Machinarium, Cortex Command, Osmos og Revenge of the Titans. Jeg har Braid og Machinarium fra før, og de er begge to knallbra.

Betal SÅ MYE DU VIL, eller så lite du vil. Altså om du synes pakka med alle 5 spilla er verdt 1 krone, så betaler du det. Selv betalte jeg $10.

Akkurat det samme, haha til samme pris også :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Akkurat det samme, haha til samme pris også :)

Samme kjøp, men betalte $ 15 for å overgå Linux-snittet - verdt hver cent! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...