Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke meningen å være negativ på noen måter. Jeg skjønner fremdeles ikke hva dere ser i dette forumet som jeg ikke ser? Hva er intresangt med det siste spillet jeg kjøpte (Bayonetta siste jeg kjøpte). Og hvor mye det kostet (350kr kostet spilet). Ikke minst hvor jeg kjøpte spilet, (på spaceworld i Alta kjøpte jeg spillet).

Jeg klarer rett og slett ikke å se hva som er så intresantt med det.

Sist gang jeg skrev i dette inlegget da var det ikke 1316 svar. Og 52830 visninger. Vær gang jeg ser at de tallene øker så rister jeg bare på hode og tenker "Hva er det jeg ikke ser som folket ser i dette inleggen? Hva er intresangt med dette?"

For det andre, hvorfor ga jeg skrive dette? :hmm: Hem, sikkert for å vise at dette inlegget er bare søppel med uten mening. Ikke vont ment altså. :hrm:

Endret av Hell_Frode
Lenke til kommentar

Ikke meningen å være negativ på noen måter. Jeg skjønner fremdeles ikke hva dere ser i dette forumet som jeg ikke ser? Hva er intresangt med det siste spillet jeg kjøpte (Bayonetta siste jeg kjøpte). Og hvor mye det kostet (350kr kostet spilet). Ikke minst hvor jeg kjøpte spilet, (på spaceworld i Alta kjøpte jeg spillet).

Jeg klarer rett og slett ikke å se hva som er så intresantt med det.

Sist gang jeg skrev i dette inlegget da var det ikke 1316 svar. Og 52830 visninger. Vær gang jeg ser at de tallene øker så rister jeg bare på hode og tenker "Hva er det jeg ikke ser som folket ser i dette inleggen? Hva er intresangt med dette?"

For det andre, hvorfor ga jeg skrive dette? :hmm: Hem, sikkert for å vise at dette inlegget er bare søppel med uten mening. Ikke vont ment altså. :hrm:

*Peker og ler*

Lenke til kommentar

Fikk fiksa paypal i dag så da ble det endelig en shoping tur på steam: Worms reloaded, CSS, CS, DOD, DMC. Det som er igjen på lista er Civ5,TDu2 og en eller annen god Racing sim.

kan gjerne add'e meg på Steam: NoiSe_NOR

Endret av NoiSe_NOR
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...