Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]


Anbefalte innlegg

Vet at det er gratis. Men jeg testa bare ut EA access i en måned, kommer ikke til å fortsette å betale for det. Fikk spilt de spillene jeg trengte på den måneden, men er fortsatt langt fra lei PVZ, derfor kjøper jeg det med EA access-rabatten og så kansellerer jeg EA access før jeg må betale for en ny måned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet at det er gratis. Men jeg testa bare ut EA access i en måned, kommer ikke til å fortsette å betale for det. Fikk spilt de spillene jeg trengte på den måneden, men er fortsatt langt fra lei PVZ, derfor kjøper jeg det med EA access-rabatten og så kansellerer jeg EA access før jeg må betale for en ny måned.

Jeg kansellerte det, men jeg får forsatt spilt spillene etter at tida har gått ut. Det eneste jeg ikke får gjort er å laste ned nye spill som evt kommer. Men jeg lastet ned EA access i forbindelse med FIFA. Var vel rundt den 13 sep kjøpte det, å jeg får forsatt spilt spill som bf4, FIFA 14 etc enda helt gratis så lenge man har lastet de ned før perioden er over
Lenke til kommentar

Ahh, shit. Kødder du? Haha. Det der må vel være en bug? Ellers så kan jo folk bare laste ned alle EA access-spillene og så si opp. Biblioteket blir jo ikke utvidet ofte nok til at det vil være verdt å beholde abonnementet.

 

Dette vil jo være å skyte seg selv i foten for EA.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

 

Alien: Isolation (Digital Deluxe Edition), 46 kr på Steam. Føler meg litt skyldig, ja.

 

Kan ikke slå den prisen der, ikke skyldig i annet enn god karma :p

 

 

Borderlands Pre-Sequel: £29.99 (kr 320,-) Gamesplanet.com

 

Kjøpte 6, solgte for nice profitt :p

 

6x Alien Isolation steam 46kr.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...