Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rocksmith 2014, Steam, 50 euro.

Men, Ubisoft bestemte seg plutselig for å ikke la meg spille det før om to dager (denne informasjonen kommer frem ETTER release egentlig er), så blir muligens å spørre om refund fra steam og gå og fiske i bukta.

Har satt av tid i kveld og i morgen, men fuck you fra Ubisoft gjør at jeg ikke får mulighet til å kjøre opp spillet før en gang i neste uke i så fall, hvis ikke piratene hjelper meg.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Rocksmith 2014, Steam, 50 euro.

Men, Ubisoft bestemte seg plutselig for å ikke la meg spille det før om to dager (denne informasjonen kommer frem ETTER release egentlig er), så blir muligens å spørre om refund fra steam og gå og fiske i bukta.

Har satt av tid i kveld og i morgen, men fuck you fra Ubisoft gjør at jeg ikke får mulighet til å kjøre opp spillet før en gang i neste uke i så fall, hvis ikke piratene hjelper meg.

Heldig du er. Bestilte fra CDON når den 2spill for 299/pr stk på PS3 kampanjen holdt på.

Watch Dogs ble som alle vet utsatt. Og det viser seg at CDON ikke har noen planer om å gi meg Rocksmith fordi, etter hva jeg kan gjette, de var ikke klar over man bare kunne få tak i spill med kabel, så det ble dyrere for dem. Er en smule pissed. Blir ikke bedre at jeg fant ut om dette på søndag etter å ha sjekket ordren og sett at Rocksmith var helt borte. Ikke fått ett snev av informasjon om dette fra CDON i det hele tatt.

Men for å følge tråden. Siden jeg ikke får noe Rocksmith eller Watch Dogs i posten i nermeste fremtid må jeg gå for. GTA V -> 499 -> CDON. AC:IV kommer jo også snart, for 299. Også fra CDON.(ironi)

*EDIT*

Nå virker det som at jeg har fått ordnet opp med CDON. Så da blirre Rocksmith allikevell.

Yaaay!

Endret av Wangfu
Lenke til kommentar

Assassin's creed IV: Black Flag - Buccaneer Edition, kr 899,- på Gamestop (og godt mulig Assassin's Creed IV til PS4 for ca 80 spenn, takket være en kode som følger med.) :)

Dyrt? Tja...

1368524258.jpeg

Ikke så verst, med tanke på at man får det til kr 80,- til PS4 (digitalt), pluss alt det stashet her, samt en god del DLC med på kjøpet. Awesomeness. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...