Gå til innhold

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat et spillkjøp, men fikk The Witcher: Enhanced Edition- Director's Cut gratis fra GOG/CD Projekt via en bonus kode for å ha meldt meg på å anmelde Xbox versjonen av Witcher 2. Ble ikke trukket ut (kun 1000 personer ble), men det gjør ingenting. Har Witcher 2 på PC også fikk jeg 1ern nå. :)

Lenke til kommentar

Ikke akkurat et spillkjøp, men fikk The Witcher: Enhanced Edition- Director's Cut gratis fra GOG/CD Projekt via en bonus kode for å ha meldt meg på å anmelde Xbox versjonen av Witcher 2. Ble ikke trukket ut (kun 1000 personer ble), men det gjør ingenting. Har Witcher 2 på PC også fikk jeg 1ern nå. :)

Damn. Det der er den andre brukeren min. Må ha skrevet feil brukernavn. :p

Lenke til kommentar

Kjøpte Dark Souls til 360 idag, selv om jeg har det til PS3 også, men den tok kvelden for noen måneder siden.

Det funker fett på 360 også. Det vil si, jeg har ikke testet Blight Town enda. :p Det er forresten mye enklere å finne kompisene mine på Xboxen nå, en på PS3 da spillet kom ut.

Kjøpte Trails Evolution i dag for 1200 MSP.

Lenke til kommentar

Botanicula, det nye spillet fra Amanita Design (Machinarium folka) for 0,01$ på Humble Bundle. xD Har kun 0.66 NOK på PayPal kontoen uansett.

Du er en drittsekk: Paypal har en avgift per betaling som gjør at ved å overføre $0.01 koster du Humble Bundle penger. Du burde heller piratkopiert, så hadde du i det minste ikke skadet Humble Bundle.

On-topic:

Assassin's Creed + Heroes of Might & MagicV for 20€ på GOG.com

Lenke til kommentar

Botanicula, det nye spillet fra Amanita Design (Machinarium folka) for 0,01$ på Humble Bundle. xD Har kun 0.66 NOK på PayPal kontoen uansett.

Du er en drittsekk: Paypal har en avgift per betaling som gjør at ved å overføre $0.01 koster du Humble Bundle penger. Du burde heller piratkopiert, så hadde du i det minste ikke skadet Humble Bundle.

On-topic:

Assassin's Creed + Heroes of Might & MagicV for 20€ på GOG.com

Hvordan kunne jeg vite det?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...