Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hva var siste spillet du kjøpte? [innlegg uten spill, pris og butikk fjernes]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte Gotham City Impostors på Steam for drøye 80,- kr. uten å ha hørt særlig om spillet.

edit; etter å ha spilt rundt 15 timer kan jeg virkelig anbefale dette, selv om det ikke scorer veldig høyt hos anmelderene. Det er fryktelig morsomt når du først får et game, men matchmakingsystemet er helt ute og kjøre til uti mars en gang (da kommer det gratis dlc som skal fikse dette). Men jeg koser meg virkelig mye med dette fantastiske spillet.

Personlig foretrekker jeg det fremfor både Battlefield 3, Modern Warfare 3 og CS!

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar

- The Darkness 2 Limited Edition på X360 hos Elkjop.no for 349,-

- The Last Story Limited Edition på Wii hos Lefdal.com for 449,-

- Another World på iPad på app store for 14,-

- FM12 Handheld på iPad på app store for 35,-

Synes du The Darkness er no bra? Vurderer å kjøpe det, men er usikker på lengden på enspillerdelen.

Lenke til kommentar

- The Darkness 2 Limited Edition på X360 hos Elkjop.no for 349,-

- The Last Story Limited Edition på Wii hos Lefdal.com for 449,-

- Another World på iPad på app store for 14,-

- FM12 Handheld på iPad på app store for 35,-

Synes du The Darkness er no bra? Vurderer å kjøpe det, men er usikker på lengden på enspillerdelen.

Har bare såvidt fått prøvd det, så kan egentlig ikke uttale meg om det enda.

Siste spillkjøp, Lord of the Rings: War in the North Collector's Edition på X360 for 359,- hos cdon.

Lenke til kommentar

Det ble visst noen innkjøp igjen. Alle på Steam.

Killing Floor for rundt 20,-

Costume Quest for rundt 60,-

Renegade Ops for rundt 50,-

Grand Theft Auto: San Andreas for ca. 25,- kr

Killing Floor kjøpte jeg fordi det var 85% rabatt, og det ifølge bruttern (privinius her på forumet) er et helt greit spill. Kjøpte i tillegg en kopi til han, slik at vi kan game sammen =)

Costume Quest kjøpte jeg utelukkende fordi Tim Schafer står bak det. Det ser i tillegg ganske søtt ut :-p

Renegade Ops har jeg hørt mye ros fra på 4playerpodcast, og prisen gjorde at jeg ikke klarte å holde meg unna. Jeg har store forventninger til dette spillet. Kjøpte i tillegg en ekstra kopi til bruttern så vi kan game sammen der også :-)

GTA: SA til 25 kroner gjorde at jeg kjøpte det inn en gang til. Nå har jeg vel kjøpt det tre ganger, men spillet er så fantastisk bra at det er helt greit å ha i Steam-biblioteket også!

Endret av kimaasen1984
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...