ZitHless Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei, jeg kjøpte meg et nytt tastatur; MS Sidewinder x6 og jeg ble veldig fornøyd med det, var stilig å se på og hadde mye fansy stæsj.. men da jeg prøvde bf2 så ble det noe annet.. Det går bare ant å holde max. 6 knapper inne samtidig og da går det dårlig, da jeg må bruke opptil 9 knapper for å styre flyet.. wsad + pil tastene + fire + altfire + boost.. Er det en feil eller er det mulig å fixe sånn at det går ant å holde mere en 6 knapper inne samtidig? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Nei, dessverre. Dette er maksimum av hva som maskinen din kan motta av "impulser" fra tastaturet (så vidt jeg vet), Lenke til kommentar
ZitHless Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 det rare er at, jeg hadde et gaaamelt clas ohlson tastatur før som jeg aldri har hadt problemer med å "holde" så så mange knapper inne.. rart at det skal være en "sperre" på et såppas nytt og dyrt tastatur men ikke et så gammelt et:S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå