Gå til innhold

Aprilfest 2009 - magnus.o - Skilt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3. april:

post-36221-1238798820_thumb.jpg

exif:

Eksponering: 1/5000

Blender: f/1.8

ISO: 125

Dette bildet står jeg egentlig ikke særlig inne for, men jeg valgte å bruke det av to grunner:

- Det er det eneste bildet fra i dag som noe i nærheten av interessant (for mitt øye i alle fall)

- Da jeg meldte meg på som "pingle" var det med et stort rom for å ende opp i en høyere kategori, og i det minste fullføre i noe!! :thumbup:

Endret av magnus.o
Lenke til kommentar
Hvordan kan du si noen sånt?! :) Jeg synes faktisk dette er ditt beste bilde hittil. Veldig elegant kutting av trollene som skiltet averterer. ISO-støyen passet også til motivet

Det var det som slo meg og. Likte de første også, men det her er veldig kult! :thumbup:

Lenke til kommentar

Oi!! Så fint at dere likte trollbildet! :!:

Dårlig vær har satt en midliertidig stopper for fotgraferingen, men jeg regner med at det blir tatt en del bilder i påsken!

Kvantumsrabatt? :)

1 for 65, 2 for 100...

Høyspent bildet appelerte mest, p.g.a. fargene. de andre ble litt for platte for meg.

Ja, jeg tror det er kvantumsrabatt som er greia her. Er forresten enig mtp. høyspentbildet og farger. Jeg blir også lett grepet av slike ting!

Lenke til kommentar

6. april

post-36221-1239031096_thumb.jpg

exif:

Eksponering: 1/100

Blender: f/1.8

ISO: 125

Dette bildet er egentlig en stor tilfeldighet! Handletur med "sjefen", som jeg trodde skulle føre til skilt-himmelen, resulterte i en skuffet fotograf og en lei sjef. Dette bildet ble til da et skilt som reklamerte for en viss hamburgerkjedes supertilbud ble utsatt for feilfokusering. Dette førte igjen at fotografen ble lysere til sinns og sjefen lettet litt opp hun også! :w00t:

Endret av magnus.o
Lenke til kommentar

Hehe, man skal ikke undervurdere de tilsynelatende tilfeldigheters betydning for store oppdagelser og kunstverk, eller en fornøyd sjef for den saks skyld :o)

Som arbeidsuhell betraktet er det jo et sjarmerende eksemplar, med flere positive kvaliteter! :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...