magnus.o Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bruker: magnus.o Utfordring: Skilt Deltakernivå: Pingle Utstyr: Canon EOS 40D + Canon 17-35mm f2.8/Canon 50mm f1.8 1. april: 2. april: 3. april: 6. april: Endret 6. april 2009 av magnus.o Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) 1. april: exif: Eksponering: 1/50 Blender: f/1.8 ISO: 200 Endret 3. april 2009 av magnus.o Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Dette var ikke helt det jeg hadde sett for meg da du lanserte utfordringen din. Heldigvis; dette kan bli riktig så morsomt. Artig vinkel og fine friske farger. Tom Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Oi da... Nå ble jeg nesten litt redd for at du ble skuffet tomsi.... Hva hadde du sett for deg? Håper jeg kan overbevise deg om at skilt er gøy i løpet av festen da! Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 (endret) 2. april: exif: Eksponering: 1/50 Blender: f/1.8 ISO: 160 Endret 3. april 2009 av magnus.o Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 1: Spreke farger, og jeg er enig i at man ikke nødvendigvis må ta med hele skiltet. 2: Morsomt at ordet "forbudt" er nesten uleselig, mens parkering er tydelig. Blir nesten et statement. Støyen fungerer greit den. Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 (endret) 3. april: exif: Eksponering: 1/5000 Blender: f/1.8 ISO: 125 Dette bildet står jeg egentlig ikke særlig inne for, men jeg valgte å bruke det av to grunner: - Det er det eneste bildet fra i dag som noe i nærheten av interessant (for mitt øye i alle fall) - Da jeg meldte meg på som "pingle" var det med et stort rom for å ende opp i en høyere kategori, og i det minste fullføre i noe!! Endret 3. april 2009 av magnus.o Lenke til kommentar
arnold_layne Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Dette bildet står jeg egentlig ikke særlig inne for Hvordan kan du si noen sånt?! Jeg synes faktisk dette er ditt beste bilde hittil. Veldig elegant kutting av trollene som skiltet averterer. ISO-støyen passet også til motivet (det amatørmessige skiltet og slitne teppet). Lenke til kommentar
kaian Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Hvordan kan du si noen sånt?! Jeg synes faktisk dette er ditt beste bilde hittil. Veldig elegant kutting av trollene som skiltet averterer. ISO-støyen passet også til motivet Det var det som slo meg og. Likte de første også, men det her er veldig kult! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Plakaten ble jo kjempemorsom med alle de avkuttede beina. Jeg synes også støyen passet her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Happy trolls er da sjarmerende. Er det noen ande enn meg som stusser over at det står 2:100 og ikke 1:50 på de dyre? Tom Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 (endret) Kvantumsrabatt? 1 for 65, 2 for 100... Høyspent bildet appelerte mest, p.g.a. fargene. de andre ble litt for platte for meg. Endret 5. april 2009 av MrLee Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 Oi!! Så fint at dere likte trollbildet! :!: Dårlig vær har satt en midliertidig stopper for fotgraferingen, men jeg regner med at det blir tatt en del bilder i påsken! Kvantumsrabatt? 1 for 65, 2 for 100... Høyspent bildet appelerte mest, p.g.a. fargene. de andre ble litt for platte for meg. Ja, jeg tror det er kvantumsrabatt som er greia her. Er forresten enig mtp. høyspentbildet og farger. Jeg blir også lett grepet av slike ting! Lenke til kommentar
magnus.o Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 (endret) 6. april exif: Eksponering: 1/100 Blender: f/1.8 ISO: 125 Dette bildet er egentlig en stor tilfeldighet! Handletur med "sjefen", som jeg trodde skulle føre til skilt-himmelen, resulterte i en skuffet fotograf og en lei sjef. Dette bildet ble til da et skilt som reklamerte for en viss hamburgerkjedes supertilbud ble utsatt for feilfokusering. Dette førte igjen at fotografen ble lysere til sinns og sjefen lettet litt opp hun også! Endret 6. april 2009 av magnus.o Lenke til kommentar
kaian Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Hehe, man skal ikke undervurdere de tilsynelatende tilfeldigheters betydning for store oppdagelser og kunstverk, eller en fornøyd sjef for den saks skyld :o) Som arbeidsuhell betraktet er det jo et sjarmerende eksemplar, med flere positive kvaliteter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå