sinatra Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg oppdaterte nylig pcen min fra xp til vista og har møtt på diverse problemer som følge av dette. 1. Windows media player vil ikke fungere og starter med følgende feilmelding: Filen wmploc.dll har versjonnummer 11.0.6000.6349 der 11.0.6000.6324 var ventet. Windows media player er ikke riktig installert, og må installeres på nytt. Når jeg prøver å installere fra microsofts webområde fungerer ikke dette heller. 2. Jeg klarer ikke laste ned noen oppdateringer. Har prøvd å skru av windows brannmuren uten at dette fungerer. Får feilmelding kode 80073712. Har prøvd http://support.microsoft.com/kb/931712 uten at dette fungerte. Noen som har vært borti lignende feil i vista? Er også logget inn som admin. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hva er denne såkatle oppgraderingen? Format og ny install? Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Nei, oppdaterte som sagt fra xp til vista. Uten formatering. Lenke til kommentar
tundra Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Går det an? Windows update? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå