kallejosef Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei alle sammen! Faren min har nettopp kjøpt en 40" full HD tv.. endelig! Nå som vi har tv'en tenker jeg at vi trenger litt bedre lyd. Problemet er bare at det er så utrolig mye å velge mellom + at jeg aldri har kjøpt anlegg før så jeg har ikke peiling hva jeg skal se etter. Her er ihvertfall hva jeg ønsker - 5.1 høyttaler system - mulighet til å koble anlegget til Tv og PC. Jeg har kabel fra PC min til TV. vi pleier å se film derfra. problemet er at når jeg gjør det kommer det bare lyd fra pc høyttalerene. så jeg vil ha muligheten til å koble anlegget til PC'en min. jeg har satt en prisgrense på 3000 kr. jeg vet det er ganske lite for lydannlegg, men jeg har sett at du får ihvertfall noe til den prisen. Håper dere kan fortelle meg litt jeg blir glad for all informasjon! ------------------------------------------------------------- Enkelt forklart - Anbefaling av et annlegg til en prislapp under 3000 kr - må kunne kobles til PC - Bra lyd - Helst 5.1 Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Det finnes noen komplette anlegg til under 3000,- kr, men jeg kan ikke anbefale noen. Lydmessig er vel Logitech Z-5500 Digital det beste du får, men det har ingen bilde- inn/ut -ganger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå