Avarielle Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Velkommen! Nydelig artikkel, ser frem til mer fra deg! Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Bukker dypt og ydmykt, overveldet av positive tilbakemeldinger Lenke til kommentar
V3gg3n Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Fantastisk artikkel! Har opplevd det samme med Halo-triologien, men var selv storebroren Var kongen på haugen i flere år, men har til slutt måttet innse at lillebroren min slår meg i Halo 3. Det skal mye til for å stå imot pågangsmotet og utholdenheten til en lenge undertrykkt minstebror. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Utrulig velskrevet tekst. Fantastisk bildebruk. Eg følte eg satt i bakgrunnen med nudleskåla og såg på kaoset rundt kontrolleren. Fortsett sånn! Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 Morsom historie, til ett morsomt spill... Velskrevet. Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Ikke ofte jeg gidder å kommentere noe som helst her inne egentlig. Men dette må være noe med den beste artikkelen jeg har lest siden Overklokking.no var store sammens med HW.no. Fortsett slik. *applaus fra meg, som blir å gi gjenlyd i gamle plastikk-konsoller i evig tid* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg