toxicpete Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bli med tilbake i tid på reise i barndommens spillopplevelser Les mer Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, stilig artikkel! Ny i Spillverket? Isåfall får du ha velkommen, og da var dette en god debut! Lenke til kommentar
Bento Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Og for de som måtte ønske å se hvordan spillet er. Søk etter "pro wrestling nes" på youtube. Youtube har også videoer fra andre klassikere som Punch-Out, Paperboy og mange andre. Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, stilig artikkel! Ny i Spillverket? Isåfall får du ha velkommen, og da var dette en god debut! Takk skarru ha! Jepp, jeg er kliss ny og starter knallhardt med å brette ut mine kjæreste barndomsminner Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Bra jobba! God historie! Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, digget artikkelen. Spesielt bildebruken om den uovervinnelige storebroren Velkommen til spillverket! Vi ønsker deg værende Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Haha, digget artikkelen. Spesielt bildebruken om den uovervinnelige storebroren Velkommen til spillverket! Vi ønsker deg værende Merci beaucoup! Lenke til kommentar
Colb Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Herligste artikkelen jeg har lest på år (flertall). Var så utrolig levende, ble helt sugd inn i din verden SKRIV MER! Lenke til kommentar
toxicpete Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Herligste artikkelen jeg har lest på år (flertall). Var så utrolig levende, ble helt sugd inn i din verden SKRIV MER! Dæven døtte, det får'n si! Skal skrive til krampa kommer ridende Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hmm de fleste som skriver slike artikler virker som om de er i tredve årsalderen! :-D Mye fra 80 og tidlig 90 tall, kunne selv ønsket flere artikler med mimring om middels 90-tall ca. 93-94 til begynnelsen av 2000-tallet ca. 2001-2002... :-) Lenke til kommentar
Ivittie Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Meget godt og morsomt skrevet! Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Koselig, denne likte jeg Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Da kan jeg begynne å bruke spillverket igjen. Dvs hvis du fortsetter å skrive da:D Endret 31. mars 2009 av Rulator Lenke til kommentar
dTd Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den? jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol? btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget hehe Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Haha :D Veldig bra. Har vel vært den storebroren som går rett i bakken selv xD Morsom lesing. Fler sånne artikler! Lenke til kommentar
nets Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 God artikkel, ser frem til mer godt lesestoff fra deg Peter :-) Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den?jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol? btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget hehe Spillverket er en side om spill, og det betyr mer enn bare nyheter og anmeldelser. Vi starter med blanke ark, og vil følgelig også eksperimentere med diverse innhold, nå som vi har fått på plass en dyktig skribentgjeng. Følg med fremover, dette blir spennende! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 jaja var vel ganske morsom og bra, men hvor ligger nytten i den?jeg trudde spillverket bare var en side man får info om spill ol? btw, dette er ingen negativ kommentar på noen måte, jeg bare lurer på om det ikke er noe jeg kanskje har oversett mer spillverket siden denne artikelen dukker opp? trudde som sagt at man skulle finne info om spill ol, ikke en av skribentenes "barnehistorie" om dere skjønner poenget hehe Spillverket er en side om spill, og det betyr mer enn bare nyheter og anmeldelser. Vi starter med blanke ark, og vil følgelig også eksperimentere med diverse innhold, nå som vi har fått på plass en dyktig skribentgjeng. Følg med fremover, dette blir spennende! Absolutt godt poeng som trekkes frem her. Om man vil ha en siden med kun lanseringer og spillanmeldelser, så blir det fort litt ensformig. Personlig er jeg veldig glad i denne typen artikler, så lenge de er like velskrevet som det denne er. Skribenten er dyktig, og jeg gleder meg stort til å lese den første anmeldelsen fra denne... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg