fblpr Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Utfordring: vårstemning Nivå: Pingle Utstyr: Canon eos 450D 18:55mm kit linse. Let the creativity come Endret 31. mars 2009 av fblpr Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Nytt forsøk.. Første dag første bilde. Blomstene begynner å titte opp fra snøen. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Får vårfølelsen her med kombinasjonen av grønt og snø. Fint lys, men jeg lurer på om det hadde vært en ide å hatt større dybdeskarphet. Tom Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Morsomt med kontraster - is, stein og planter. Enig med Tomsi. Fint motiv! Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 2. april 2009 Forfatter Del Skrevet 2. april 2009 Da prøver vi bilde 2 den 2. april. Ivrig nå i starten i alle fall... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Blomstene begynner å titte opp fra snøen. Så litt anonymt ut i thumbnailen, men overraskende mye bedre i det store formatet. Steinen og snøen introduserer fine diagonaler. Såpass smeltedammer også ja. Ikke noen særlig tvil om vårstemningen i alle fall. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Såpass smeltedammer også ja. Ikke noen særlig tvil om vårstemningen i alle fall. Vurderte og sette ut regnbueørret i dag tidlig... Må da være uvanlig og måtte måke vekk en hel innsjø for og komme ut porten og inn i bilen kl 0630 om morgenen... Jeg likte vannspeilingen i min høyst private innsjø desverre så kom jeg sent hjem fra jobb og hadde ikke mye lys og bruke her, men det kommer vel fler sjanser ser det ut til og kansje finner jeg igjen polafilteret og. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 4. april 2009 Forfatter Del Skrevet 4. april 2009 4. april lang fototur mange bilder falt til slutt på dette, målet er å ta fler bilder på samme sted utover i april. Kanskje uke 4 har innslag av grønt også.. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Fikk skikkelig vårstemning av det siste bildet. "Nå har snøsmeltingen endelig satt skikkelig i gang" følense. Skal ikke se bort ifra at det begynner å bli grønt mot slutten av måneden. Det er ihvertfall lov å håpe. Tom Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 5. april 2009 Forfatter Del Skrevet 5. april 2009 5. April Siste dagen med sol på en stund i følge yr.no... så i dag ble det sol og hestehov. "Det sto en liten løvetann så freidig og tilfreds på landeveiens grøftekant med sølevann til knes. Et bustehue lyste gult: Å nei, hvor jeg er fin! Den hadde nettopp speilet seg i sølepytten sin." -- Alf Prøysen Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 5. april 2009 Del Skrevet 5. april 2009 Liker veldig godt ideen din for 5.april... Derimot blir vinkelen (for meg) litt feil. Prøv å ta bilde fra siden (en annen vinkel altså), og litt nærmere... Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 6. april 2009 Forfatter Del Skrevet 6. april 2009 Liker veldig godt ideen din for 5.april... Derimot blir vinkelen (for meg) litt feil. Prøv å ta bilde fra siden (en annen vinkel altså), og litt nærmere... Enig med at vinkelen og avstand ikke er der hvor jeg helt ville være, problemet var og finne en vinkel og avstand som fikk sola og ikke fotografens skygge til og bli med som effekt i bildet... Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 9. april 2009 Forfatter Del Skrevet 9. april 2009 9. April Gåsungene kommer!! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 9. april 2009 Del Skrevet 9. april 2009 Gleder meg til å følge det du nevner 4.april. Om å ta flere bilder fra samme sted, en god ide. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 10. april 2009 Forfatter Del Skrevet 10. april 2009 (endret) 10. April. Det er fortsatt igjen noen snøflekker og hvile i Endret 10. april 2009 av fblpr Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 12. april 2009 Del Skrevet 12. april 2009 10. April. Det er fortsatt igjen noen snøflekker og hvile i Kan være greit med en pust i bakken mens fotografen flyr rundt og tar bilder av alt mulig rart Tom Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 Det var akkurat det de gjorde ja.. de begynner og bli lei av at jeg på død og liv skal fotografere alt rennende vann jeg ser.. ps: vannbilde ble i min målestokk ikke ille men ga ikke like fin vårstemning som dette bilde. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 11 april. Vår i fjellet og. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 12. april 2009 Forfatter Del Skrevet 12. april 2009 12 April. En bitteliten skrukkete rabarbra stikker hode opp av søla og tester vårlufta. Lenke til kommentar
fblpr Skrevet 13. april 2009 Forfatter Del Skrevet 13. april 2009 13. april. Tid for blåveis i veikanten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå