Pjakk Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei, jeg har en pc med et 8800GTS skjermkort, men jeg syntes det er litt unaturlig varmt, til vanlig så ligger GPU på 75 grader når jeg bare surfer og ikke gjør noe annet. Men når jeg f.eks spiller eve-online så kan det hoppe opp i 90-92grader, er dette normalt? Og hvis det ikke er normalt, er det farlig for skjermkortet eller pcen sånn ellers? Og er det mulig å få temperaturen ned på noe måte uten å måtte åpne pcen og bytte kjøler eller noe? Har 2 skjermer koblet til som begge kjører 1920x1200 oppløsning, vet ikke om det kan ha noe å si? CPU holder forresten bare 38-40grader når jeg ikke spiller med den. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 90C under load er regnet som ok. Men du kan begynne med å kaste ut hybelkaniner som bor i skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er ikke sikker på hva som er normalt for akkurat ditt kort, men det hørtes litt varmt ut. Se at det ikke er støv i kjøleren som ødelegger luftstrømmen og prøv å sette kabinettviftene på en måte som gir litt flyt rundt kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå