Abruzzi Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hei. Jeg driver en nettspill side som heter Kongespill.com. Den har jeg drevet alene siden 2005 men nå trenger jeg hjelp. Har lite tid selv men ønsker og utvikle siden og få flere oppdateringer. Det jeg trenger hjelp til er: - Legge ut nye spill - PHP-programmerere som kan hjelpe til med å fornye siden Det å legge ut spill krever kun at du har et program ala. photoshop til å redigere skjermbilder til passende format til siden og at du skriver kort om spillene. Ellers bare spillinteresse og litt god vilje så får vi nok det til. Jeg kan ikke tilby så veldig mye annet enn erfaring og en fordeling av annonseinntekter mellom dem som vil hjelpe til/jobbe med siden. Jeg er ingen programmerer og kan ikke legge til kommentarer, forum og slikt uten hjelp så dette er ting jeg har på planen og få utbedret med siden. Har du andre forslag så kom gjerne med dem også. Jeg kan kontaktes på postmaster (alfakrøll) kongespill.com eller skriv et innlegg eller en PM her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå