Gå til innhold

Aprilfest 2009 - NewBreed - Nattfoto

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Første ukes opplastning i boks! Til informasjon er dette første gang jeg poster bilder her på forumet, er det noe jeg burde gjøre anderledes med selve innleggende så si i fra :)

Først av alt så bor jeg for øyblikket i Brisbane i Australia, derfor kan det komme ett og annet bilde fra nattestid selv om mørket ikke har senket seg over Nordes landegrenser ennå. Jeg har for øyeblikket også et fotofag på skolen der jeg skal levere en portfølje i slutten av semesteret og jeg tenkte at hvis bildene blir av god nok art så kan jo nattfoto være temaet i den også. Og hvis alt skjærer seg så har jeg fremdeles nok til på meg til å finne på noe annet ;)

Det første bildet er tatt gjennom et nettinggjerde rett ved der jeg bor. Jeg prøvde meg på noen landskapsbilder, men til syvende og sist var jeg mest fornøyd med dette mer difuse bildet.

Det andre bildet er tatt på skolen, opprinelig i sort-hvitt. Om det er kameraet eller softwaren på macen vet jeg ikke, men alle raw-filene mine lever sitt eget liv når jeg legger de inn. Men dette bildet så ganske bra ut med alle de forskjellige fargene, så jeg velger å legge det ut slik som det dukket opp på maskinen.

Det siste bildet er av gaten der jeg bor. Jeg hadde dårlig tid, og null stativ med meg så jeg satt rett og slett kameraet på bakken og knipset med stor lukkeråpning. Ble allikevel fornøyd når alt kom til stykket.

Om noen kan komme med litt kritikk på bildene hadde det også vært flott, da lærer jeg sikkert noe også :)

post-78204-1239027401_thumb.jpg

post-78204-1239027467_thumb.jpg

post-78204-1239027527_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...