OmaaarS Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hei, Jeg har lagt merke til at de nye Golf-modellene ( Golf 5 som jeg først trodde ), ser en god del annerledes ut enn de standard Golf 5. De ser litt kraftigere ut og interiørdesignet er ganske ulikt. En kompis sa det var Golf 6, men en annen sier det er en facelift. Noen som vet? Jeg tror det er snakk om 08 og oppover. Edit: Noen som vet? Haha, spørsmålet er egentlig, har det kommet noe Golf 6? Endret 31. mars 2009 av Omar2x6 Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ja, Golf VI har kommet. Endret 31. mars 2009 av Rs125 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Mk6 Golf er helt ny ja. Det er mange fler mekaniske endringer enn utseendemessige. Blandt annet er støynivået inni kupéen vesentlig redusert. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Vel, å kalle den heeelt ny er litt feil. Det er faktisk ekstremt mye likt på MkV og MkVI, men det er nok nytt til å kalle den en ny generasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå