joakimz Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) hei. jeg lurte på om det går ann og få d-sub til dvi og så til HDMI. Har en skjerm med HDMI tilgang, men har bare d-sub på pc'en. Jeg vet det går ann og få dvi til HDMI men finner ingen kabler med d-sub og HDMI. så er det noen som kan finne en d-sub til dvi eller bare d-sub til HDMI hvis det er mulig da. hvis dere finner det vil jeg ha det helst fra komplett.no eller andre bra kjape sider. Endret 31. mars 2009 av joakimz Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 eller er det noen som vet om en bedre løssning? sånn at det blir HD Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvis du bare har D-sub (VGA) utgang på pc'n, får du ikke digitalt bilde ut. Du må nok investere i et skjermkort med DVI eller HDMI utgang. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 så jeg MÅ ha dvi for og få kobla HDMI ? eller kan jeg bare koble d-sub til DVI og DVI til HDMI ? fant kabler som gjorde at d-sub vart til DVI da... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Er det en slik dings du snakker om? http://www.hdinterconnects.com/images/dvi-f-vga.gif Forøvrig: Kan du fortelle oss hvilket skjermkort som er i maskinen? Ut ifra det kan du kjøpe nytt skjermkort MED to DVI porter. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Så vidt jeg kjenner til får du DVI -> VGA adapter, men ikke omvendt. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Ah, my bad. Da trengs det en "boks" som konverterer bildet og de er ikke billige. Da er det bedre med et nytt skjermkort som gjør jobben (som nevnt). Endret 31. mars 2009 av Thor. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Riktig, og siden trådstarter ønsker å handle på komplett.no, får man brukbart kort fra 300,-. Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) dette er skjermkortet mitt. ati.mobility radeon HD 2400 (skjerm benQ m2200HD) isåfall åssen får jeg bytte skjermkort på en bærbar og hvor finner jeg en bra en til bra pris som er bedre en den jeg har nå.. Endret 31. mars 2009 av joakimz Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Hvis maskinen ikke med kom DVI-utgang, kan du ikke få det ved å bytte skjermkort. Alternativet er å selge den du har nå, og kjøpe en ny med DVI og/eller HDMI-utgang. (Endret: La til en 'med') Endret 31. mars 2009 av k-orm Lenke til kommentar
joakimz Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) så da er det ikke mulig og få HD på pc'en med d-sub - dvdi - med HDMI da? da må jeg vente i under 2 månder da. vil ikke selge den jeg har nå. eller jeg fant http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=106840 og den er det d-sub til dvdi går det ikke ann og få DVDI da og så en med HDMI bak http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=365382 Endret 31. mars 2009 av joakimz Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 så da er det ikke mulig og få HD på pc'en med d-sub - dvdi - med HDMI da?Jo, du kan kjøpe en VGA til HDMI konverter. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 En konverter er eneste mulighet, og da er det bedre p kjøpe en GPU til >700kr Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 og da er det bedre p kjøpe en GPUHan får ingen DVI eller HDMI-utgang ved å kjøpe nytt skjermkort til laptopen sin. Det blir sansynlig vis også dyrere en å kjøpe en konverter. Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Faen, skumlesing er ikke helt bra.. EDIT: Mener å huske Belkin har en Docking stasjon som går på Expresscard med DVI Endret 31. mars 2009 av ravii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå