Desiest Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 (endret) Bruker: Desiest Utfordring: Dokumentere nærmiljøet mitt. Deltakernivå: Kandidat Utstyr: Panasonic DMC-LX3 Endret 31. mars 2009 av Desiest Lenke til kommentar
Desiest Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 (endret) :-| Endret 10. april 2009 av Desiest Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Stilig med mennesket som vandrer i dype tanker. Ble usikker på midtstillingen. Lenke til kommentar
Desiest Skrevet 1. april 2009 Forfatter Del Skrevet 1. april 2009 Stilig med mennesket som vandrer i dype tanker. Ble usikker på midtstillingen. Takk for svar, har nettopp startet med denne hobbyen. Dette ble nok min "dagens" beste når jeg var ute en tur i dag. Du har et poeng med midtstillingen, regner med at du mener midpunktet i bildet ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Jeg synes at det passet bra med midstillingen av personen her. Det er nok på grunn av hvordan linjene og flatene i bildet er. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå