Dan-Are Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hallo, vi har hatt et skuespill i dag, og skal levere manus på itslearning.com (nettside som skoloen bruker) og jeg ble sittende med fin pusingen av språket, MEG den dårligste eleven på gruppa (bare i spansk da xD) og jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg litt. Forteller: Diego pontuscion con ls msno rn una importante partido de fûtbol. Todo humbre se dice y el es tab depirida que el suicido. Diego: No vivir puedo màs. (tar livet sitt) Engel: oi,palanca no hi? Diego: Hay un proyecto escolar, por lo que estaban acerca escribir de historia. Engel: Si, entonces asomir yo en hi para cielo. Diego: Sí, es tan caliente en el infierno. (slipper han inn) Maria: El es cobarde macar gol con manos. Carlos: Es la ley.mientras el no la ve. Maria: Pero el es hacer mampa. Diego: ¿Es que me estás hablando? Carlos: si, el rey de tango. Maria: el es no especialmente, hay un musical que es basado en mi vida. Diego: Tomé mi vida por el desagûe. Carlos: Yo muerto de causan naturales. Maria: Tal ir el cuândo tù bailar en tango. Diego: y va a jugar con Jesús fotboll ahora Carlos: Bueno suerte! El es muy bueno. Diego: adios Så dere noen feil plz si ifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå