superkaisa Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 heeei, ja når dere ser på nettsiden tenker dere piratkopi. men nei! jeg skal legge ut americas army. det er et GRATIS spill so alle kan laste ned. og siden nettsiden min er om americas amry vil jeg ha den der. men til problemet, jeg har 000webhost og lurer på hvordan jeg kan legge ut en fil som kan lastes ned!! hjeeeelp! Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvordan legger du ut ny info på sida di da ? er det via en FTP server, eller logger du deg inn på en bruker og skriver på nettet.. ? Om du bruker en ftp server laster du opp fila til ei mappe på brukeren din/hjemmesiden til 000webhost også noterer du plassen del ligger og lager en link som fører til den fila, da får de som trykker på den linken starte nedlasting av den fila du har linket til. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Her er en fil på 9 mb som vistnok skal la deg installere alt via forskjellige servere på nettet, da slipper du å legge opp en fil på 600 mb på serveren. http://www.bigdownload.com/games/americas-...y-client-setup/ Core, altså selve spilldelen tar 1.5 GB som er akkurat det du får lov til å laste opp på 000webhost. Et tips er å laste ned filen jeg lenket til og legge den ut på 000webhost-serveren, tar 10 mb. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 på cp er det et sted jeg kan se alle mappene på nettsiden ja, så hvis jeg laster opp en fil i en bestemt mappe og legger en link ut på nettsiden laster de den ned. men hvordan lage en link??? Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 jeg kan logge meg inn på nettet og skrive ting eller logge meg inn på 000webhost sitt cpanel og laste opp filer Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 YEEES jeg greide det:) Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Flott at du greide det Men neste gang er det bedr eå poste EN gang istedet for tre ganger på en halvtime. Foreslår at du leser Retningslinjene og netiketten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå