Bob Dick Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det som er litt kjipt med å ha t-skjorta utenpå er at, hvis du har belte på buksa, at magen toucher borti beltespenna når en sitter... og dette er kaldt... Ser minst goofy ut å ha den utenpå da, men er mest behagelig å ha inni.. Du har ingenting å klage på. Jeg hadde gått hjem igjen fra butikken en gang det var minusgrader ute, og når jeg kom hjem igjen så stakk jeg og pissa med en gang. Balla kom borti beltespenna, og det var kaldt skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Det som er litt kjipt med å ha t-skjorta utenpå er at, hvis du har belte på buksa, at magen toucher borti beltespenna når en sitter... og dette er kaldt... Ser minst goofy ut å ha den utenpå da, men er mest behagelig å ha inni.. Du har ingenting å klage på. Jeg hadde gått hjem igjen fra butikken en gang det var minusgrader ute, og når jeg kom hjem igjen så stakk jeg og pissa med en gang. Balla kom borti beltespenna, og det var kaldt skal jeg si deg. Hahaha Selv har jeg som regel t-skjorten utenpå, men det hender fra tid til annen at jeg stapper den nedi buksen. Syns ikke det var noe særlig kult før, men nå er jeg ganske likegyldig til det.. Hvorfor ikke, liksom? Det ser jo ikke gale ut, i hvert fall ikke hvis det er en skjorte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Som oftest inni buksa, hender jeg har den utapå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå