Gå til innhold

8x AGP @ 4x AGP | Hjelp!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå fått meg et MSI - K7N2G Nforce.

Mitt problem er der at jeg kjører 4x agp, da hovedkortet med det intigrerte skjermkortet (gf4mx) støtter 8x.

Står "på" (enabled) på support 8x agp i bios.

har nyeste Nforce og Display drivere til hardwaren.

hva er galt? :oops:

forresten får jeg snart igjen mitt 9700 ;) så jeg er ikke redd for at dere skal le av MX kortet mitt :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Har nå fått meg et MSI - K7N2G Nforce.

Mitt problem er der at jeg kjører 4x agp, da hovedkortet med det intigrerte skjermkortet (gf4mx) støtter 8x.

Står "på" (enabled) på support 8x agp i bios.

har nyeste Nforce og Display drivere til hardwaren.

hva er galt?  :oops:  

forresten får jeg snart igjen mitt 9700 ;) så jeg er ikke redd for at dere skal le av MX kortet mitt  :yes:

Skjønner ikke helt hva problemet ditt er. Har du ett integrert skjermkort som kjører på 4x AGP når hovedkortet ditt støtter 8x AGP? Kanskje det bare er hovedkortet og ikke skjermkortet som støtter 8x AGP slik at du på ett senere tidspunkt kan dra nytte av 8x AGP funksjonen hvis du skulle kjøpe ett skjermkort som har dette?

Lenke til kommentar

Har også nettopp installert dette kortet, uten å være bombesikker så tror jeg at det integrerte kortet kjører på 4x, mens det er selve AGP-sloten/hovedkortet som støtter 8x. Så jeg tror du må vente til 9700 kortet ditt er på plass før du kan kjøre 8x. Men jeg er ikke 100% sikker...

Lenke til kommentar

Chiller87: NEI!

Ikke nesten alle GF4MX er 8x AGP... bare de du får kjøpt nå...

Det integrerte skjerkortet i brikkkesettet ditt kjører 4x AGP ikke 8x... AGP sloten kjører frmdeles 8x...

Forresten er det nesten INGEN merkbar forskjell mellom 4x og 8x.. spesiellt ikke med ett GF4MX som kun selges med 8x bare fordi det høres flott ut...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...