Gå til innhold

Tibakemelding på Min Klan site.

Anbefalte innlegg

Heisann Alle sammen!

Har prøvd og smekke Noe sammen for den Lokale Klanen Min, Er ikke Helt ferdig ennå, men det kommer seg.

Dette er altså en 'Beta' test eller hva det heter :dontgetit:

Tenkte jeg skulle spørre 'de som har peil' på om det er ok Innhold og Design.

Håper på Mange saklige Komentarerer og tilbake meldinger, Både Posetive og Neggative komentarerer.

NB. Skal du først Kritisere Syntes jeg at du burde Beskrive Grunden på en god måte, slik at alle kan forstå.

siden er Laget Fra Bunden.

Johnny_Rev

Over og ut.

Link er Her.

Beklager dette med den Forrige Tråden.

Endret av Johnny_Rev
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei! Synes siden din var ren og behagelig å se på. Personlig ville jeg kanskje prøvd å midstille teksten på fremsiden og få den inn i sentrum, er litt ubehagelig å lese svart tekst så nærme den svarte bakgrunnen. Kanskje du kan "pynte" på dødplassen du vil få på venstre siden med en kul spillfigur i en fancy posisjon eller noe? Dette med å midtstille teksten gjelder også på de andre sidene. Er bare forslag, synes siden var fin :) Lykke til!

Lenke til kommentar
Hei! Synes siden din var ren og behagelig å se på. Personlig ville jeg kanskje prøvd å midstille teksten på fremsiden og få den inn i sentrum, er litt ubehagelig å lese svart tekst så nærme den svarte bakgrunnen. Kanskje du kan "pynte" på dødplassen du vil få på venstre siden med en kul spillfigur i en fancy posisjon eller noe? Dette med å midtstille teksten gjelder også på de andre sidene. Er bare forslag, synes siden var fin :) Lykke til!

Takk for det, Tror jeg Kan fikse en på Høyre hjørnet.

Lenke til kommentar

Når jeg går inn på siden din, så får jeg beskjed fra Norton om og holde meg borte....

(Se vedlagt bilde)

Dette i seg selv bør vel være nok med å dømme siden nedenom og hjem.... selv om kanskje trusselen er noe overdrevet... ikke vet jeg.

Ellers så synes jeg ikke siden skiller seg ut i positiv rettning.

Jeg kan nevne følger:

1. skriften (innholdet) er klistret helt ut i kanten av siden.

2. Alt for stor header. Med det så mener jeg selve filstørrelsen på nesten 200kb.

Virker veldig amatørmessig laget, og dessuten så mistenker jeg at siden ligger ett lugubert sted i en avkrok på internett. Kost på dere ett domene og webhotell. Koster dere enn cola i mnd.

Før dette blir gjort, er jeg redd for at denne siden blir svært lite populær. desverre.

post-30214-1238511083_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Når jeg går inn på siden din, så får jeg beskjed fra Norton om og holde meg borte....

(Se vedlagt bilde)

Dette i seg selv bør vel være nok med å dømme siden nedenom og hjem.... selv om kanskje trusselen er noe overdrevet... ikke vet jeg.

Ellers så synes jeg ikke siden skiller seg ut i positiv rettning.

Jeg kan nevne følger:

1. skriften (innholdet) er klistret helt ut i kanten av siden.

2. Alt for stor header. Med det så mener jeg selve filstørrelsen på nesten 200kb.

Virker veldig amatørmessig laget, og dessuten så mistenker jeg at siden ligger ett lugubert sted i en avkrok på internett. Kost på dere ett domene og webhotell. Koster dere enn cola i mnd.

Før dette blir gjort, er jeg redd for at denne siden blir svært lite populær. desverre.

Oi oi, Dette Blir Gjort Snarest, Dette er en Beta Test.

Takk for Tipset, Headeren Er nå Redusert til 35,8 kB (36 734 byte)

Endret av Johnny_Rev
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...